Om man vill ha större...

..läppar, ska man äta kiwi med skalet på... En tant på jobbet gjorde så i julas då vi fått upp fruktbricka... hehehe...
Snacka om valuta för pengarna... De svällde rejält... Coolt.. hehe... De behövs inte sprutas in massa, bara att käka kiwi!
Kom å tänka på det nu för ja har precis smällt i mig 3st kiwis... Men med min tur så sväller väl bara tungan....
Har sett att jag knappt har någon överläpp.... hahahaha...

Idag kom Bigsis och 3 huliganer hit och åt lunch... Makkisar och bacon... Jag åt sallad och bacon...  Sen gick vi till Mamma och sen på affären...
Sen kom Madde och vi fikade rulltårta... de var rulltårta ÖVERALLT :) hehe...
Skoj med besök! De är man inte bortskämd med....

Ja åkte till Hofors och tankade... va på affären igen... De har inte "mitt" balsam här hemma juuuu... Och det är ett MÅSTE till mitt hår...

Ska kika runt lite på nätet på alternativ mat... Måste ha inspiration känner ja! Kanske ska ta å göra Mli´s bantarsallad nåndag... Smaka den ivf... De kan man juh göra ivf...
Men de känns tråkigt... aja.... vi får se...

Va hem till pappa på kvällen med... Åt nån kycklingröra 0ch... ja fuskade; lite riiis till :S
Men ja åt en banan till efterrätt! hehehe...

Näe... Nu så...

Fjonkan - You´re the meaning in my life, you´re the inspiration... Fick ja de ifrån? RADION! hahaha...

Kommentarer
Postat av: Syrran d.ä

Haha!!!! Det hade jag glömt bort!!! Hur kunde jag glömma det???? Hade det nån effekt på dina läppar,eller var det bara tungan som svullna??? =)

2009-03-31 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0