LA ink...

...går på tvn nu...Fy faaan va säkra de är på de dom gör...
Jag ska oxå skaffa mig en tatuering... En...
Men det får bli när jag blivit säker på hur den ska se ut och vart den ska sitta...
Jag vet på ett ungefär... men jag är juh en fegis oxå... hahaha...

Trött blev jag efter maten oxå... fan... håller på att tvätta lite...

Va upp och solade... skönt... Känner mig genast lite snyggare...
Va till syrran sen och kollade in S rosa rum... De var vekligen ROSA.. Fint... :)
Fick mat och hon klippte mig... Skönt att ha de gjort!

Fan jag lär göra nåt så jag inte somnar!!
Om man kanske skulle ta och fortsätta va lite kreativ... Mjoo..


Fjonkan - är trött...och fryser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0