30 år...

...och en vinter, käkar russin och skiter korinter... -skulle pappa ha sagt...
Syrran fyllde 30 igår... i lördags...ja igår för fasen... hon firade typ mer än halva sin födelsedag med att ligga på sjukhuset med massa sjukdomar i magen... kl 17-18 på kvällen hade dom klarat av FMronden (!!) på avdelningen å hon fick veta att hon kunde åka hem å fira! -permission ivf...

Vi hade gjort iordning en korg med massa frukt, en handduk, tofflor, ansiktsmasker, hudkräm, peelingtjossan... å en gurka... hon som plastade in korgen på blomsteraffären undrade vad hon skulle gör med gurkan *skrattar*
Ivf... så fick hon öppna de där jollet först... å sen få kuvertet med den riktiga presenten; en heldag på ett spa... :D Jätteglad blev hon! Hurra! hurra! hurraaaaaaa!!

Ah... idag ivf så fick hon åka tillbaka till sjukan... mådde inge nå bra... skulle ha fått stanna hemma tills imån men de gick inte då... :/

Åååååh... jag är så jävla tjatig....när ska jag lära mig att inte va de?!

Ajaaa.. Idag ivf... så fick jag gå ut å jobba xtra... Tjejen som skulle komma å jobba hade inte hört att hon skulle komma å jobba ens... Sa till folket på golfen i fredags att jag kunde vara deras plan B i helgen om saker å ting skulle krångla...
Men nu så! Har fröken fjonkan massa semester! HA! ..lr ivf tills fredag... tänker inte gå ut å jobba något xtra.... nu vill jag bara va ledig... ska bli sååååå sjönt... hoppas nu bara på fint väder så att ja kan ligga hemma å sola.... istället för att göra av med pengar i valbo om de skulle bli regnigt å så.... fast... jag är juh inte den som är den.... kan juh åka dit fastän de är 46 grader i solen ute jag åh....  hehehe....

Pappa skulle laga min bil idag.... det gick sådär... och sen gick det inte alls... bromsskivorna var feeel... så vi lär pka ner i veckan å köpa andra... byta å greja... bajj...

ah... jag kan inte sova -det är därför ja sitter här kvart i 12 på natten å lallar...
Tittade på tv tidigare... shrek 2.... somnade såklart till både den å allt annat efter den... *suckar*

Imån då... lär antagligen åka å banka... *suckar* så jävla tråkigt...
Betala räkningar...det är oxå jävligt tråkigt....

Undra om jag ska ta å höra av mig till Malin... kanske ta en fika i veckan nu när man är ledig... Var så längesen vi sågs nu så... skulle va trevligt... :)

*gääääääääsp*

Citat Alfons: "Allt jag kan har Sonkan lärt mig..."
...de är inte dåligt det hellä... ;)
Så himla mysig nu...ska sitta i knä å greja... Jag är barnens idol ;) yeeeah!

ah men vafaen...
Kan jag gå å bli riktigt jävla trött eller?!
näääe.... fan skulle ja somna för?!

Jahapp... åka hem till pappa imån å tvätta lite då... undrar om de va nån som hängde min tvätt idag...isf ären väldigt blöt fortfarande... regnade juh rejält på em... bajj...

Nu kom maccan på msn.... ska tjöta lite med han... sen blire gubbiklubba i huvet... måste sovaaaaa!

Natti natt!

Fjonkan - naffsad på halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0