Semesterdag två...

...av två...
 
Ja, jag va juh tvungen att ta ut 2 dagar innan 17e dec då jag haft för lite semester i år...
Dom räknar kvot och skit på sommarsemestern...
20 dagar måste man ha...
Aja...
 
Skönt att va hemma tvådagar med betalt...
Skulle eg varit ledig ändå men då inga adra dagar med skift passade för ledigt så gjorde jag så...
Får iaf någon krona för dom...
 
Sååå...
Igår packade jag in mig och M och drog till Sandviken...
Stillade mitt shoppingbegär :P
Köpte dock bara sånt som kan vara bra att ha med sig på resan...
Bunkrade shampoo o balsam!
Ah, allt ska såklart inte med men de va himla bra pris på de så jag slog till!
 
Köpte tandborstar åt mig och J...
Han fick en grön och jag en rosa :P
De skimrade så fint!
J blev då glad iaf... haha!
 
Köpte scrubbhandskar...Läppgegga som smaka jordgubbe...
4p strumpor... 2 prickiga och 2 randiga... Mina favvomönster på strumpor :P
Gravljus...
Sen handlade jag mat...
 
 
Papps kommer hit och äter ikväll...
Har en kålpudding i ugnen..
De ska bli mys!
<3
 
Höll ögonen öppna för julklappar igår oxå...
Lillsessan är det inga som helst problem att köpa till...
Bara de är rosa och glittrigt!
 
Grabbarna börjar bli stora och coola...
Hmm... Svårt...
Har skrivit en julklappslista... Massa förslag... Får se va de blir sen...
Kommer inte lägga så mkt mer pengar på julklappar än till barnen...
De är de viktigaste <3
 
Efter shoppingen igår va jag över till M som skulle baka till kalaset imån...
Slutade med att jag badade tjejerna...
 
Kollade på bonde söker fru...
Kan inte låta bli att tycka att kamelbonden är störtskön!
Jävla mysgubbe alltså!
Igår fick alla bönder dejta... Det var små filtar i kohagar och små lady-luffsen-bord på romantiska ställen...
Kandelabrar och god mat... Pussar och kramar...
 
Kan inte låta bli att bli en smula avis...
Hur jag än försöker så blir inget sådär bra!
 
 
Har försökt plugga idag...
De har gått sådär...
Känner mig lugn nu iaf istället för stressad så det är bra...
Man får högt blodtryck av stress :P
Ja... Lite har jag tagit in...
Tänk att man ska va 28 år innan man lär sig vissa saker!
Oooootroligt...
 
Näe, nu ska jag se över maten!
De luktar oerhört gott iaf!
Mumms!
 
 
Fjonkan - Saknar romantik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0