Mysmåndag...

...började med att ligga kvar i sängen...
 
Hade ett reklamblad fastklibbat på ryggen...
Barnenshus lr va de va...
Läser oftast reklam innan jag ska sova...
 
Har fikat hemma hos Mois med A idag...
Massa gotta!
Massa socker, massa kakao...
Ooops.
 
Va in på magasinet efteråt...
Fyndade två filmer.
 
Innan va vi på presentbutiken men de fanns inte så mkt skojs där...
 
När jag kom hem gjorde jag mat.
Sedan började jag kolla på "Torka aldrig tårar utan handskar"
Väldigt bra...
Så bra att jag inte blev på humör att göra nånting mer idag...
 
Hade tänkt så mkt men de blev så lite...
Kanske diska och skingra tankar?
 
Måste hinna med ica imån innan jobb...
 
 
Fjonkan - Fiiis...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0