Helg i...

...huvudstad.
Hos J.
 
Middags-mys, solsidan-mys, pub-runda och farsdags-fika-mys...
Mindre mysig att va bakis och sitta på en tråkig buss hem...
Inte värt de samtidigt som de är de...
Hur som, jag gillar mys.
 
 
Jahapp, min mage.
Out-fucked.
Aj så ont den gör.
Kan inte äta ordentligt och när ja gör de skriker den och gör ooooont.
Varit i flera dagar nu...
Sitter i soffan och försöker fisa den till de bättre...
"För man måste, annars får man ont i magen"
 
Jobbat kortskift idag.
Gjorde de jag skulle och belöningen va att jag fick åka hem! :D
 
Handlade lite småkraffs...
Broccoli, kräfstjärtar, cider, saft, kycklingklubbor, sweet chili, pennepasta, mjölk och brööööd...
Onödigt kan tyckas, åt rester till lunch...
 
 
Fryser som fan gör jag. Trött blev jag med...
 
Igår stressade jag upp mig igen.
Planerade.
Jag ska inte planera. Jag fixar de juh inte längre...
Ah.
Here it comes, jag skrev packlista.
Så. Nog pratat om de.
 
....Jo, jag va juh tvungen att prova alla kläder oxå som stod med på packlistan...
Rätt mkt...
Tänker lära av mina egna misstag och packa de ja känner för.
De är jag själv som ska släpa på skiten så...
Jag är nöjd med mina kläder.
I love them!
Så varför inte ta med dom?
Nu så. Nog pratat om de.
 
Jag har ett diskberg.
Jag har en väska jag borde packa ur.
Jag har fler måsten men orkar fan inte ett skit mer idag.
Måste vara den stora insatsen jag gjorde på jobbet idag...
Puuuh...
 
För 3 år sedan just idag träffade jag 4 grabbar i en bar på andra sidan jordklotet!
De är jag väldigt glad för idag!
<3
 
Näe, fy 17...
Här kan ja inte sitta och frysa!
 
 
Fjonkan - Princess of farts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0