Soppa...

...smakar bra kalla dagar...
 
Idag är de inte så kallt men ändå... ;)
Gött vare...
Såld på tomatsoppan med pasta i...
 
Jahapp..
Igår va juh jag och AH och shoppade...
Idag har jag slagit in några av klapparna ja köpte...
Planerat några andra oxå... men de får bli efter lön den 21:a...
Trök att trängas men vad gör man...
 
Har mest latat på fm...
Kikat på datorn och läst tidning... Frullat med 2 ljus tända i staken...
 
Boka buss igår, helgen tillbringas i storsta´n hos J...
Ska bli mys...
Kik på stan, julklappsshopping och solsidan-maraton väntar...
Har missat hur många avsnitt som helst pga jobb mm...
Så vi ska kika dom ihop...
Får se om de händer nå mer mys... Har sagt att vi ska ta de lugnt och inte flänga runt så mkt den här helgen...
Passar mig utmärkt...
 
Måste komma ihåg klappar, shorts och kallingar... Hur jag nu ska lyckas komma ihåg de...
 
Näe om man ska ta och packa ihop sitt och bege sig till jobbet...
Kvällen tillbringas där...
 
Fick mitt första (för året) julkort igår...
Det är nåt speciellt med de <3
 
Fick God-Jul-sms från M oxå...
Man blir juh alldeles varm i hjärtat alltså!
Plutt-gubben <3
 
 
Fjonkan - Så mkt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0