Snöstorm...

...säger som J skulle ha sagt: Kuuuul!
 
Alltså... nån måtta får det väl ändå vara?
 
Räcker de inte med 40-50cm?
Hade kommit minst 10cm imorse oxå...
Det är inte så skoj  på vägarna nu...
Halt och snörök...
Usch.
 
 
Jahapp.
Helgen var sypermysig!
Skinksmörgås m senap till frukost, tända ljus, julkalendern...
Tomtesmyg...
Himla mys med fikat efteråt!
8 barn och 7 vuxna var vi sammanlagt hemma hos mig i min tvårummare på 60kavadrat!
Men allt går!
 
Jag frågade J hur många barn han ville ha när vi satt där i allt "kaos" som de blir jämnfört med de lugna annars...
Hahahaha... Stackarn ;) Blicken jag fick... Oj oj ;)
 
J och jag bytte "klappar" oxå...
Han fick ett superduper bra fodral till sitt insulin och jag fick 2 jättefina presenter!
<3
 
J fick en chokladkalender av mig och hade jag vetat hur glad han skulle bli hade jag såklart filmat!
Ja.. Jag tänker då på allt!
 
Annars...
Fick höra idag att min semesteransökan är BEVILJAD!!!!!!!
Jag ville bara Hoppa, skutta runt och skrika!
Men jag fick hejda mig då inte alla semesteransökningar var klara...
Jag fick några blickar ändå...
Men det skiter jag i!
JAG SKA TILL LITAUEN!!!!!
 
Idag tvättar jag för första gången i min nyinkopplade tvättmaskin :)
Så himla skönt!
De är ovant att höra ljudet och jag hoppas det inte stör tant under...
 
 
Måndag-tisdag den här veckan har jag gått en kurs i BPSD.
Så igår när den var klar så fick jag ett intyg och jag kan nu kalla mig BPSD-administratör.
Det låter flashigt iaf!
Undra om jag ska trycka upp visitkort med desamma ;D
 
 
Igår mötte jag upp LS för att göra klart med klapparna till barnen.
Och YES.We did!
Helt klara!
SÅ skönt så ni fattar inte!
 
Ville ha de klart innan de drar iväg till Thailand. Idag.
Arlanda har tydligen haft banor avstängda idag pga vädret.
Hoppas det går bra att köra ner i stormen...
Och allt annat såklart.
 
Ororar ihjäl mig när LS ska iväg på nåt.
Speciellt när hon åker utomlands.
Jag gråter ALLTID.
Igår grät jag från Gävle till Forsbacka.
En hit i minusgrader och på motorvägen där snöröken redan gjorde så att man inte såg så bra...
Men de är sån jag är.
 
Nu ska jag nog ta mig en vanilj-lusse-bulle och ett glas mjölk!
 
 
Fjonkan - ÖVERlycklig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0