Papparkaksbak...

...blev det igår med mina Älskade små troll <3
 
Roligt att se hur mkt lr hur lite tålamod de har...
M gjorde ca 6 pepparkakor resten av degen åt han... Lik moster? ;)
 
Gjorde pepparkakshus oxå... Men taket sprack så jag fick limma ihop skiten med smält socker...
Smälte sönder BS slickepott oxå... Tålde juh INGENTING...
A tyckte jag skulle köpa en ny till henne i julklapp...
S viskade i mitt öra att hon tyckte jag skulle köpa en ny slickepott och en bajskorv till henne i julklapp...
fniss fniss...
 
Vi lyssnade på julsånger och BS sjöng för kung och fosterland...
A skämdes då han hade en kompis hemma...
Han tyckte att BS sång lät "Som när ett får kommer ut ur sin mamma" ...lr va de va för djur...
Hahaha!
 
Tvingade BS göra knäck för första gången i sitt liv...
Och då har hon levt 7år längre än jag,
Mitt i knäckkokandet ringde tfn... Villket såklart måste ha varit planerat...
"Här, rör i knäcken du!"
Tack.
Den blev god iaf!
 
När pepparkakorna svalnat garnerade barnen dom med kristyr och nonstop...
Om man säger såhär, det syntes inte att det var en papparkaka under!
Bläh.
Men fina blev dom! ;)
 
 
Idag har jag och AH varit till valbo/sandviken och kikat...
Jag vill ha en svart tröja innan vi åker...
Har bara ljusa kläder... Såg en på h&m men köpte den inte...
Hittade såklart några klappar oxå...
Lunch på IKEA...Mmmm...
 
Fick mess av LS och Jojje kl 06.20 imorse.
Då hade dom druckit cola, ätit majskolv och kört vattenskoter!
De va den sovmorronen de... ;)
Messade några svängar... Ja berättade hur kallt vi hade...
LS tyckte de va konstigt att jag inte hade bikinin på mig...
 
Fick ett sånt där sug i magen så jag va tvungen att hoppa upp och börja prova semesterkläderna! :P
 
"Den här ska jag ha ihop med de där shortsen..."
"Shorts med fickor kan va bra och ha om man inte vill släpa väska..."
"Ska jag verkligen ha sådär många vita plagg? Blir dom inte lätt skitiga?"
"*Undra va allt kommer väga tillsammans..."
"Ska jag ha tärnklänningen med...? Kan inte den va fin och ha på sig när man blivit brun?"
"Den svarta klänningen då...ska den få följa med?"
"Få seee...mmm...den svarta bikinin är bäst....då kan jag ha de där trosorna till..."
"Jag måste köpa fler par trosor..."
"Vad glad jag är att jag köpte så mkt fint och nytt i somras!"
 
-Kl va 07.30, de bör tilläggas ;)
 
...20 dagar idag, men vem räknar eg? ;)
 
 
Somnade på soffan igår... Fatta man juh... Hur trött som helst...
Kikade lite på Beck, spillde päronsoda i soffan och pratade med J innan... Sen blev det svart :P
 
Kallt äre inne oxå...
Värmer mig på datorn...
 
Näe, fifan.
Trött blev ja...
 
 
Fjonkan - Flinar inombords...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0