Nu har den åkt fram...

...Jajjemen!
 
Värmefilten!
Min första tanke om den va "Men guuu va onödig!"
Men nu... Ååååh! Underbar!
Roligt att både jag och LS tänkte och tyckte likadant!
 
Fick mess av LS...
Äntligen framme i Thailand efter alla förseningar som varit...
Men hon sa att de va nog tur för igår hade hela ön strömavbrott...
Ödet...
 
 
Imorse höll jag på att backa på en tjej...
Så jävla trött på all den här snön nu!
Sopade av bilen och där jag bor är det folkfattigt...
Hur höga är oddsen att de kommer någon bakom min bil kl 07 på morron?
Inte så höga!
 
Så. Jag la i backen och gasade.
När jag väl stannade så såg jag en tjej med de största ögonen jag sett på länge...
Pinsamt. Fruktansvärt.
Tur ingen kom till skada...
 
Ja, inte nog med att det är 1meter snö på parkeringen, de är snö på vägen OXÅ.. Tänka sig... Vinter... vad är det?
Alltså. Jävla idioter som inte plogar!!
Jag blir gööörgalen!
Höll på att köra fast i första korsningen...
 
Som jag skrev på face, i mitt nästa liv ska jag ansvara för snöröjningen och då ska jag ploga granvägen SIST!
Jag blir sååå arrrg!
 
Bussen har legat i diket, bussen har varit inställd...
Alltså, vägen är skit.
 
mm.
 
Ah. kom hem.
Gjorde stekt potatis med tonfiskgegga!
Mumms!
 
Nu har jag knaprat Zoo... Det är fredag.
Jag är trött. Och ensam.
Så därför.
 
Fjonkan - BeViLjAdSeMeStEr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0