Rapar korv...

...och är nybadad! :D


Yess.. Helgens jobb är färdigt... slutade för dagen kl 13...
Hälsade på JM i granngåden innan ja lämnade huset...

Va över till M och M då de flyttat i helgen...
De blir nog bra när det är klart... men de är lite smått svårt att se i flyttröran! ;)



Jao...
Shoppingen i fredags gick gaalaaant...

Köpte ett svart och ett vitt baslinne på H&M
Köpte ett fladdrigare svart linne och en marinblå kjol där oxå...

På Gina köpte jag långa leggings och sen FYNDADE jag en svart klänning!
Den sista som satt på ställningen och den va lite trasig i resåren under bysten...
Hon i kassan sa att de va lätt och sy och att hon kunde sätta ner den till halva..
Då slog ja te! :D
Sjukt nöjd!

Minnie dress Black (9000) 149 SEKMinnie dress Ceramic (6980) 149 SEK

74.50:- gick kalaset på! :D

...vill även ha den andra...
Snyggiga!

På lindex köpte jag 3st halvtantiga trosor...
Randiga med en svart spetskant på....
Nån tyckte att dom va "fräcka"...
Jag säger bara: Guuud så skönt med nya trosor!

Aja... Haha...

Shoppade dyyyyyyr motorolja...
Och olje/luftfilter till bilskrället oxå...

Kändes lite underligt att gå in på Biltema ensam...
Strosa omkring bland bildelar...
Hade fått berättat för mig att man kunde söka bildelarna på deras dator som fanns där...
Skitenkelt vare juh och med näsan i vädret knallade jag till kassorna! :P

Sov i Gävle på fredagen...
Ja... De va mitt shoppingäventyr de!
Tyckte jag fick mkt för pengarna! :D



Snart kör matchen mellan Sverige och Finland igång...
Hockey...
Ja, jag har juh inte kanalen så jag ska pilla navelludd och sura...
Inte för att jag eg bryr mig i hockey så mkt men ikväll hade de kanske varit roligt och kikat...
AJA...


Badade för en stund sen och dönade av i några minuter... Vaknade när vattet va för nära munnen^^
x flera^^
...Va så trött och fryssen...


Annars... Tycker de känns piss att 2 veckor är 14 dagar och att de ska ta så förbenat lång tid för dessa dagar att gååå...
Jag skiter i att "den som väntar på nå gott"
Ja vill juh nuuuu...



Ah men annars äre rätt bra.
Är inte förkyld. Peppar peppar.

Ska rulla Vårruset på onsdag med MAX 6km i benen...
Kondition va är det?!
Prutt.
De går som de går.
Roligast är ändå att få gratisgrejer och äta picnic! :P


Näe... Nu såå...

Gäääsp...


Fjonkan - Vill bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0