In my head...

...ja...

Välkommen dit :P


Idag missar jag J´s kusins bröllop då jag jobbar och semester var ju no-no så...
J får representera mig där oxå...
Högklackat och lipgloss till kostymen blir nog snyggt ;)
Nääe... Jag hade nog antagligen bara bölat ändå så... Skönt att folk klarar sig från att se det^^



Idag tänkte jag SOLA...
Men vart är solen?!
Jobbar sen kväll så jag hade hunnit massa innan...
Jädrans skit.


Ska fortsätta slå in pappas presenter...
Slog in XXXL paketet igårkväll... De tog sin lilla tid...

Pappa tycker de är fjantigt med presenter säger han...
Varje år så kommer det ur hans mun:
"Ni behöver inte köpa nån present till mig heller, kom ihåg det!
-Varje år ljuger vi och säger:
"nääääääääe...."
Hehehehehe...
Man blir glad av presenter!
-Iaf dom man önskat sig :P

Jao, årets present blir nog skitbra :)


Jaja...
Kom av mig då ja börja leta grejs...


Nu blir de frukost oh dusch!

Tjopp tjopp!


Fjonkan - bluppig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0