Gårdagen...

...gick åt till att försöka hitta en födelsedagspresent...

Hittade men blev inte riktigt nöjd...
Men meeeen...
De fick bli så nuu...



Har 3 födelsedagar på raken nu..

Idag - Vince - GRATTIS!




Imån - Jojje - Vi firar honom när han inte firar sig själv... :)




Tors - Alfie... Vart tar åren vägen?!



Asså shiiiiiit... ^^



Besökte Gävle...
Va på IKEA - köpte gardiner och en blomma för sista slantarna på presentkortet!
Jisses va mkt ja fått för slantarna! :D
Nu blidde de fint i sovrumsfönstret oxå...
Räknar dagarna som murgönan lever...
Fin nu iaf...

Ah... De va inte riktigt min dag igår...
När ja skulle packa ur blomman och allt ja hade ställt i baksätet så VICKAR fanskapet!
SÅKLART!
suck...

Så de blev en tripp hem till pappa...
Städade bilen invändigt...
Fick testa nå skum som pappa hade...
Ah ja vet inte...
De tog bort mina nys-stänk iaf^^

Tvättade bilen...
Rätt otacksamt då de satt pollen och fröer på den innan ja ens va klar...
Suck igen...
Jag som avskyr att tvätta bilen...
Men nu är det gjort...
Vårstädning utav bil - CHECK!



-Gammal bild...
När jag väl tvättar bilen så förevigas det med kort^^
Hehehehe...


Rensade och tog med mig grejer och ställde i förrådet oxå...
Fasen va skit man äger...
Skulle lätt kunna ha loppis på allt ja inte behöver...
Jag är SÄMST på att slänga...


Annars: Prutt fis och senapsgas...
Får inbördeskrig i huvudet ibland...
Haft de i 2 dagar nu...
Ja tänker för mkt och pratar för lite...

Faktiskt.
Jävla berg-o-dal-bana...
Suck...



...Alltså... Vart är alla Album på face?!
Ja hittar juh inte på dom...
Jääla skit fan..


Ooooo... Luktar mina skor fotsvett ända in hit?!
Lr så äre mina fötter :P
Jisses va med fakta jag ger ut!

Näe.
Min mage gör ont för att den är TOM.
Är de då man bränner fett?
Dax att fylla...



Fjonkan - Shiiiit assåååå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0