Det är skönt...

...med träningsvärk!

...Gick Vårruset igårkväll...

Vi hade sån tur att de inte regna!
Ca 7000 tjejer var vi som sprang, jogga, gick, rulla, stava oss fram!
Min duktiga E SPRANG på ca 35!

Min tid: 1.07... Otränad med MAX 5km i benen innan...
Tårna krampade sista km... De släppte såfort ja gick i mål...

Efteråt fick vi gott att fika och äta...
Potatissallad, kalkon, lax, choklad, efterrättskaka, morötter, bröd, ph-ost..
Ja, massa smask!

Så himla mys att sitta där... och såååå himla gott smakar de!

Idag känner jag mig som om ja vore överkörd av tåget!
Hahahaha...
Men de är skönt!
i love!


Sov hos LS inatt...

Idag ska hon skriva för C-kort och sen ska vi shoppa present åt papps som fyller i helgen...
Dukt-hon!
<3

Solen skiner idag men de blåser...
Fast va gör väl de - jag är ledig och gör precis va ja vill :P


Sov till halv 10 idag...
Ett tecken på att ja va heeelt slut efter loppet :P
Tant vaknar tidigt annars^^


Näe nu ska ja fika lite frulle!



Fjonkan - Nööööööjd!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Älskar dig!! <3 <3 <3

2011-05-20 @ 22:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0