Många sköna...

...leeeediga dagar har jag haft!

I torsdags åkte jag till J!

Har haft det toppen!

Middag hos J´s mamma- Vääääldigt gott och trevligt!

 Mat och fika hos hans systeryster m familj! 
Mys med gosiga V :)

 Shopping på stan...
Panduro - Im in love!
Hade kunnat shoppa ihjäääl mig om inte J varit med och stoppat upp ;)
Köpte stämplar och lite sånt grejs!

Promenixade på stan i vårväder! <3
Huuur underbart som helst!
Såg Katrin Zytomierska^^
...Tror de va hon iaf... Alltså, jag är säker på att de va en kändis iaf :P
Sen såg jag minnesblommorna till Olof Palme... Varför vill jag skriva Carl bildt för?! hahaha...


OCH på lördagkväll:

AIK-MODO på ett fullsatt Hovet!
Stämningen var obeskrivlig...
Jag riskerar antagligen mitt goda rykte om jag skriver att jag hade tuppskinn på hela kroppen och tårar i ögonen när dom entra isen...
Mäktigt...

Jag skrek, hejade och klappade händerna som en galning!
...kanske för att J hotat med att säga att jag höll på Modo för att sen ge mig till Black Army :P
Jag lovar att jag hade blivit uppäten av dom...
När dom skrek "Vi hatar modo" så va dom rätt övertygande :P
Det va en mycket uppskattad överraskning!

<3

...nu till frågan, vem är jag?!
Är jag sportintresserad? :P
Smygis...


Idag har jag shoppat i valbo med Miha... Hon köpte massa fina kläder!
Kul vare!


Nu ikväll har jag gjort tavlor och lagt ut på face-säljes sidan...
Tog 2 minuter innan en intresserad hörde av sig!
En stund senare så hojta en annan till :)
Kul!



Fasen va skoj det är att pyssla!
Trissad som fasen blev jag oxå! :D

Går de riktigt bra ska jag börja göra flera olika och sälja :)

Näe... Dax att knoppa!


Tjing tjing!


Fjonkan - kriejtiv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0