Många blev säkert...

...bjudna på en semla på sitt jobb igår...


Grattis!
-Inte vi...

Vi får aldrig nåt extra sådär... Kan tycka att det är lite tråkigt...
Men man börjar bli van nu...
Jag slängde ihop en protest-tröst-äppelpaj istället...
Så... Men de är inte samma sak... :/


Inatt ringde de i mobilen :)
Skönt att få höra hans röst, få veta att han mår bra...
Men jag ogillar att dialekten börjat ändra sig ;)
<3

Jahapp...

Idaaaaag... Ledig. Ledig imån med.
Hade jag inte jobbat igår så hade jag varit ledig i en vecka!

Började dagen med att plocka ihop röran här hemma...
Hade tvätt på torkställningen kvar, dist på tork och grejer ööööverallt...
De gick rätt snabbt att fixa!

Vill köpa mera tavelduk och fortsätta skapa!
3 tavlor är som jag kanske sa? -Redan tingade!
Så jäkla skoj att folk vill ha de jag gjort!

Fick tips från "coachen" igår om hur man räknade ut priset på nåt man ska sälja...
Materialkostnad och sen ta de x4...
Jag lyssnade inte... Blev bara irriterad...

Jag tar mina egna priser... Ja, billigare då såklart...
Jag är juh glad att folk vill köpa överhuvudtaget...
Sen fick jag höra:

"Ja men sånadär finns juh redan att köpa"

-Liknande ja.. men de här har JAG gjort...

Pengagalen och missunnsam... Det är inte några bra egenskaper...
Bara så ni vet.

Skiter i vad som sägs men lite tråkigt är de iaf när jag hittat nåt jag tyckte va skoj att göra lixom...
Prutt på dig.



Annars... Våren är på ingång!
UNDERBART!
Jag har endast en liiiiten snöhög kvar i ena hörnet på balkongen!
Ska olja möblerna nån dag så de bara är att ställa ut dom sen!
Längtar efter första frukosten i solen!
Sitta och njuuuta!
Ja säger de igen:
UNDERBART!

Våren gör så att man blir sådär småkär i ALLT... De gillar jag! :)
Jag gillar att va KÄR!
<3


Försöker flörta med min BS ut på äventyr!
Verkar gå rätt bra ;)

Nu ska jag ta och fixa iordning mig!
Ska fika med bästaste AH idag på Hänssons!
Gotti!

Ha en bra dag alla!


Fjonkan - Känner sig gladare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0