Hej träningsvärk...

...välkommen till min otränade kropp!

Fy faen va SKÖNT de är med träningsvärk!

Jag ÄLSKAR de!
Man känner lixom att man gjort nåt bra...
Det är som en fylla och sen bli bakis...
Ja, att jämnföra de va väl kanske inte de bästa, men de går juh hand i hand! :P

Det känns i typ skuldrorna och magen mest...
Jag känner mig sjuuukt nöjd varje gång jag har tränat...
Varför gör jag inte det oftare?
Ett mål kan juh iaf vara att gå dit 1-2 ggr/vecka...
De är juh iaf inte så jävla svårt...
Borde inte va...

De är bara det att jag blivit sjuk såfort jag typ tränat och de tar faktiskt hårt på en...
Men jag ska träna på nu hade jag tänkt...

Allt handlar om att planera och PRIORITERA!
Jag vet juh om de...
Det sitter i mitt jävla huvud...
Vi har inte varit överens på länge nu...
Meeen.
Jao jao.
De blir nog bra!

Kände igår att jag fått större boobs när jag skulle i min träningsbh...
De är knappast jag vare sig behöver eller vill ha...
Booort...

Känns sådär att jag inte kommer i min 800:- bikini då...
Suck.
Men J är nog glad! ;D
Haha...


Idag börjar allvaret igen efter en rätt slapp vecka...
Vecka som i dagar...
Slutade 12 förra torsdagen och har gjort ETT skift sedan dess...
Nu ska jag jobba på hela helgen och till veckan blir det mera!


Veckorna knallar på :)


Måste kolla när det ska in ett nytt schema oxå...



La ut tavlorna igår... De nya...

 
 

Den första är redan tingad och den andra kanske jag ska ta bort från försäljningen...
Jag var nöjd med den tills de att jag såg att bläcket flytit ut lite...
Tråkigt...
Jag gillar 15x15 måttet och texten...


Ska ta och fixa till nå ätbart här hemma nu...
Får se vad de kan tänkas bli för nåt...
Måste diska oxå...
Lik bra att hugg i!

Så äre mä däää...


Tjou tjou!


Fjonkan - lite nöjd iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0