De va min dag...

...igår...

Garanterat.

Fick ha medicinnyckeln för 3e dagen på raken.
Började 6.45.

Åkte till pappa direkt efter jobbet och möter både han och mia.
Missade alltså mia helt.

Tvättade några maskiner.
Lågt blodsocker och min pappa går inte ihop.
Tjaffsa.

Åkte hem och gjorde mat ill min hungriga mage.
Slår på tvn för att göra den klar för Solsidan - då säger min boxer att jag inte har 4an i mitt utbud...
I samma veva öppnar jag balkongdörren för de blir sånt jävla stekos av bacon...

Skyndar mig klar med maten.
Carbonara. Mumms.

Ringer grannen och kollar hur de är med dom om dom ska se solsidan...
Dom har magsjuka så det var inget alternativ att gå dit...

Packar maten i en kasse och kör i ilfart mot pappa igen...
Kul att åka dit igen efter tjaffset. näe.

Ls var där med...
Vi åt allihopa.

Kikade solsidan OCH time out.

Åkte hem.
Klev in och tyckte de va lite väl golvkallt....
SÅKLART hade jag glömt balkongdörren öppen!
Jag blir inte klok på mig själv...
Vilken jävla dag...

Det är lixom fortfarande kallt inne... Huuur ska jag få upp värmen?!


Idag är jag LEDIG.
Ska bli så jäkla skönt...

Idag invaderar katterna...
SÄLLSKAP!
...allergiii...
Men dom får va hos sin moster iaf :D


Känner av nåt i vänster arm sedan träningen... Drygt...
Idag ville inte mitt knä vara med när jag gick heller... Det vek sig på nå vis...
Känner av halsen oxå.
Ska de va såhär?!
Kul. Näe.



Mjäp mjäp...

De snöar.
Som om jag ville ha mer snö.
Som om NÅN vill h amer snö nu?
Snön kommer ligga kvar när jag fyller i april!
Ska vi slå vad?

Snön på balkongen kunde jag inte se så mkt av igår... Men. De fylls väl på nu.
Jag hatar jag hatar jag hatar!



Har fått roliga nyheter nu på morronkvisten!
Sånt gillas!
Då har man nåt att se fram emot! :D
Hihihiihiiiii!


Näe om jag skulle ta och äta lite frylle.... frylle-frulle...
Jao.


Jag har fått 2 tavlor SÅLDA nu i helgen!!
SKITROLIGT!! :D
Klirr i reskassan! :P


Ah.. Men igår då... Drömde att jag funderade på att börja köra buss!!
Hahaha... Satt i en buss och pratade för och nackdelar med han som körde...
Bara det att jag skulle köra butt till: ARUBA.
Bra. Lycka till. :P

Sen i nästa "scen" satt jag där i sanden med J och hade de mysigt...
Lycka...
Sen vaknade jag.
Varför kan man inte göra som med en film, slå igen på där man slutade?
Jag hade velat drömma mera.....


Näe nu så...
Ska ta och tina upp mig själv med en dusch oxå...
Brrr...


Vi hörs då...


Fjonkan - Kyldisken på ica är NADA jämnfört med de här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0