Äter Hallonlakritsskallar...

...och är skitnöjd över klänningen jag köpte igår!


Jobbade igår, sen åkte jag in till LS och J för att sova där... men på vägen in så gjorde jag en avstickare och mötte LS i Valbo för SHOPPING! :D

Låter som om jag var heelt galen men den biten stod LS för...
Fick hejda henne fleeera ggr ;)

Iaf så hittade jag den här klänningen på Ginatricot och den ska GARANTERAT med på kryssningen!
Sa jag att vi bokat och gjort klart? :D
Vilket gäng vi blir alltså!


Gilla den himla mkt!
Ett + va att de fanns axelband med! De blir toppen!
Jag är så klad så klad! :D

-Jag såg den FÖRST! ;)

Ibland så önskar jag att jag kunde få vinna/ärva MASSOR med pengar!
Bara för att få förverkliga och göra sånt som jag aldrig kommer att ha råd med...

Igår tex hade jag haft pengarna hade jag LÄTT köpt ALLT i en butik där som bla säljer jeans,
- bara för att försäljaren va TO DIE FOR!
Herregud... ;)

Ska dit mera innan resan och leta på nå skor till klänningen...
Jag har små fötter men är kräsen som 17 när de gäller skor...
Kilklack är ok...
Meeen... Dom ska va sköna oxå... Stadiga... Snygga...
Jao. Ja hoppas jag hinner hitta nåt...
Ev att jag kikar när jag åker till J nästa helg :)

Fasen va fort de gått ändå... De här veckorna har bara rusat förbi...
5 dagar kvar tills jag åker :)


Idag har de varit sånt där superfint vårväder! Solen har kikat fram och de har varit riktigt varmt och härligt!
Skjutsade LS till Kungsberget för hon skulle dit med jobbet... Såg så jäkla härligt ut att bara få ge sig ut för backen!
Hoppas hon kommer hem hel...
Ska hämta henne i natt...

Näe, nu ska jag snart åka till arbetsplatsen...
En stödvila innan kanske?


Fjonkan - Taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0