Varken hackat...

...eller malet blev de igår!


Hahaha... Klev ur pyjamasen halv 3...
Skönt.
Är man ledig så är man.
Och man ska väl passa på att göra sånt man vill innan man skaffar barn, va de inte så?
Skyller på det iaf! :P


Jag gjorde tacopaj igår och bjöd hit min pappa...
De var uppskattat...
Den var proppad med vitlök så idag luktar vi nog smaskens både han och jag^^
+ att vi båda ska ha det i matlådan... hahaha...
Gjorde rätt mkt så de blir till att frysa in tom.
MMM va jag ÄLSKAR den där ostgeggan ovanpå!
MMM!

Diskade tom upp efteråt.
Orka ha kvar en massa disk?

Satt och letade inspiration till mina tavlor jag ska göra...
Hittade en text som va rätt fin...

"I världen är du bara någon men för någon är du hela världen"

Ah, jag gillar den iaf! :)

Kommer precis ur duschen...
Fasen alltså, efter frukosten MÅSTE jag nog ta och göra ren golvbrunnen...
De rinner inte ner som de ska...
Skit.


Tänk va ja kan vända i mitt humör.
Ja, de kan väl alla tjejer men ändå...
Har jag gått och surat och trott att jag inte skulle kunna träffa J förns i slutet på januari så kan jag få se honom redan nu till helgen!
Vilken MISS av mig!
...om jag bara visste om långtidsparkeringen hade en ledig plats åt mig så hade jag kunnat åka tidigare...
Drygt.
Jag hatar att va beroende av andra,
Hur gör dom som är själv?
Ja vill nog inte veta.

Ah. lär försöka ordna de där och boka bussen sen.
Aja.


Hahaha, LS... Men de är inte samma sak att inreda någon annans torp...
Jag vill ha ett eget juh... :P
Toka! <3


Imån efter jobbet åker jag och BS till falun på Loppis!
Kul kul!
Ska försöka hinna med och titta på lite annat grejs oxå men de vet hon inte om ännu :P
Hehehe...
De får la bli en överaskning!


Nu är de dax för frukost!
Mumms!
Jag är vrålhungrig!


Fjonkan - Skulle LÄTT kunna äta en HEL ko! :P


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Vadå inte mitt eget? Vad kallar du det lilla torpet nere vid dammen för då? ;D

Pussssss!

2011-01-04 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0