Tre små grisar...

...deras mamma och pappa kom och hälsade på igår!

Himla trevlans!

"Signe ska vi baka negerbollar?"
"Vadå?"
"Chokladbollar!"
"JAAA!"

Så efter det hade jag nergerbollskladd i hela köket... och hela handfatet på toan :P
Goda blidde dom iaf!

Efter det så ritade och pysslades det...
Dom plockade fram min låda med massa grejs i... Köksbordet syntes inte om ja säger så...
Haha...

Vi åkte till skolan och åkte skridskor...
Signes hade blivit kvar hemma men hon hittade en hink och en spade så de gick ingen nöd på henne...
Grabbarna va jätteduktiga att åka!
Sådär duktig har jag oxå varit en gång... :P
Jag snörade faktiskt oxå på mig skridskorna!
Ja säger de igen, de skönaste med att åka skridskor är att få ta av sig dom!!
Jisses...
Har mina fötter växt lr har skridskorna blivit deformerade av att bara ligga oanvända?
Sjukt trånga iaf.
Men jag åkte lite...
Testade grabbarnas klubbor... Fan man är värdelös på sånt där... hahaha...

Efter att ha varit där ett bra tag så åkte vi hem och jag gräddade våfflor till ett helt kompani ;)
Gotti...
-Det gick åt sammanlagt 3 liter mjölk.
Jisses.

De va en himla bra dag vare iaf!
<3


På kvällen så kikade jag på solsidan...
Hahaha... De är J som fått mig att börja titta på de där...
Den där jävla Ove! Hahahaha...
Ah, söndagar kl 20 - ring mig INTE! :P

Efter solsidan och mitt i timeout så kom jag på att jag inte besiktat bilen!
Halvpanik...
Ringer pappa... Gnäller över att jag inte blivit kallad ens...
Letar registreringsbevis... hittar inget...
Vänder upp och ner på lägenheten... Har papper ÖVERALLT...
Va hittar jag då? Jo. En kallelse till besiktning. I MAJ.
Bra...
Men jag har inte fått nån lapp om att de är körförbud på bilen heller så...
Så igårkväll bokade jag tid.
Ska beställa ett registreringsbevis när jag fått lön.
Fan va irriterad jag blir på mig själv ibland...
SUCK.


Idag går jag in i vecka 2.
Ah, på nyjobbet alltså.


Jag måste äta frukost.
Utan mjölk.

Sen ta reda på röran... :/

Hahahahaha... hur jag ställer till de för mig ibland ;)



Fjonkan - Hoohooo!!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Sällan Signe säger "VADÅ?" <3

2011-01-19 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0