Smider planer...

...inför nästa fredag!

Ooo ooo!
Himla skoj kommer de bli iaf!
J vet ingenting så de får bli en överraskning! :P
Hoppas att han är ett lika stort fan av överraskningar som jag är!
Ah, fast de beror juh lite på vad de är... Jag uppskattar kanske en överraskningspresent mera än typ "idag ska vi hoppa bungyjump!"

Ja är inte tråkig men jag gillar juh att göra saker jag tycker om^^
Jag är nog ingen som gillar utmaningar så... Fast de beror på...
Om dom är på "min nivå" och man inte behöver va så jävla seriös...

Jag har iaf testat på att klättra i berg - kom ca 1½ meter upp då jag är höjdrädd och de va satans svårt...
Sen tanken av att man fick världens stjärtskåra av selen och att de stod typ 15 pers omkring och kollade, njäe... :P
Har även testat forsränning som var SUPERKUL...
Så, är jag äventyrlig för de?
Jag kan iaf lägga till de på min "ha gjort i livet-lista"

Jag ska börja skriva den där listan...
Det finns faktiskt MASSOR med saker som jag önskar att jag hinner med att göra och se innan jag lägger igen mina bruna ögon...

MEN.
Allt är faktiskt en kostnadsfråga.
Tid har man men man ska ha råd att ta sig tiden...
LÄTT att jag skulle ta tjänstledigt om jag bara hade pengarna...
Fatta va underbart!


Ja, nog vet jag att jag lever...
Diskhon är fylld - igen och jag ska snart åka till jobbet - igen...
Ekkorrhjulet ;)



Saker man INTE bör äta i sin ensamhet: Popcorn och RIS...



-Som vanligt är de tjejen som äger bloggen som skrivit inlägget :P



Fjonkan - Ser fram emot nästa helg!!


Kommentarer
Postat av: Bs

Bra jobbat,Fjonkan.. Det enda jag har testat är fortkörning. ^^

Puss påre

2011-01-22 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0