Efterlysning!

Kan nån säga mig va de här heter?!




Alltså, jag vet att de är en häst och en ryttare... Ja är inte dum...
En tjej la upp bilden på face i hopp om att någon skulle kunna tala om va de hette för något!
Jag lekte med det här på lekis vet jag och de va stall och grejer till!
Men vafaaan heter skiten?!
Hör av Er!


Annars har dagen varit okej... Klev upp runt kl 9...
Ja, tant kan inte sova längre... Har känslan i kroppen att jag ska jobba och att jag sovit för länge...
Arbetsskada?

Lallade lite här hemma... Diskade upp... Så underbart att ha de rent på diskbänken!
Tant has spoken!

Målade klart min stege... <3
Himla fin blidde den!

Åkte till katterna, rensa låda, kastade ut dom och fyllde på maten...
Maya såg hängig ut så hon fick va inne...
Kladdig i ögonen...
Stackers...

Tvättade 3 maskiner tvätt...
Jävlar... Den ska juh hängas oxå! hahaha... Hade jag glömt! :P

Läste tidningar och kikade på tv...
Ett program handlade om ett par som hade svårt att bli med barn och när dom väl blev det så fick dom sexlilngar!!!
Jisses...
Sen va de nå program om medium... Dom typ tävlade... Värdelöst...

Varför skrämmer jag alltid upp mig själv när jag är ensam hos pappa?
Ja, när de är mörkt alltså...
Ja är så jävla byxis att de ska hoppa fram nå djur... Har jag alltid varit...
Så när jag kom ut så rasslade jag extra mkt med nyckelknippan...
Gick mot bilen och då small de till i nån jävla tunna papps har ligger bredvid friggis...
Behåll lugnet... behåll lugnet... Gick mot bilen, packade in och gör som alltid:
KASTAR mig i i bilen, slänger mig om och trycker på låsknappen!
Skyndade mig därifrån...
Fan va ja är rädd...

Va hungrig som satan när ja kom hem så jag slängde ihop baconlindad kycklingfilé hemmagjorda potatisklyftor vitlökssås och sallad...
Schmaka braaa!
Men ja blev besviken på baconet... Så de hoppar jag nästa gång...
Nu är jag mätt som en gris...

Glass-sugen som fasen blev jag oxå så de fick bli ett glas med kall oboy...
Ja, för nån glass i frysen hade jag juh såklart inte och affären stängde för flera timmar sen...

Jao.

Nog om mig.


Fjonkan - Kanske ska kolla på filmen som börjar 21.30?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0