Dunka...

...huvudet i väggen när klockan ringde...

Aowe... Haha... Snacka om att vakna med ett ryck!
Andra gången jag gör så nu...
Förra gången tjongade de till bra i väggen... Ja dådär högt att grannarna kunnat hört de...
Haha...

Känner mig rätt outshited.
Jag och min engelska :P

Idag ser jag slutet på tunneln, lr iaf slutet på denna jobbarhelg... ¨
33-34 timmar i timbanken denna månad, YES!
Känns som om dom kommer hamna på sparkontot såhär efter jul......
Så kommer väl bilskatten då sådär lagomt säkert.
Har för mig att den kommer i januari lr nåt sånt...
Typiskt. Men men, vi får seee...

-7 grader ute... Rena sommarvärmen :P
Långkallingarna åkte on idag!
Varmt och gött ska de va! :)


Ledig imån, vad göra?
Pyjamasdag? hehe... Vi får see...


Nu ska jag pallra mig ut och skrapa bilrutor... Wooheey...lr nåt - som Elin skulle ha sagt :P


Ha en bra söndag gott folk!



Fjonkan - Vill ha sommar, mindre finnar och massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0