De snöar...

...igen!


Jag tror jag blir tokigare!

Nu fpr de väl lixom räcka?
Pappa hade mätt på taket, 76cm... BARA.
De fick ha juh såklart skotta av och de va juh rätt jobbigt...
Stackers...


Idag ska jag och BS till falun! WOHO!
Kul kul! :D


LS: Hahaha, va du är GULLIG! Så du menar att jag både får ha kvar takvåningen i Gävle OCH få ett torp?!
Ooooo.... I love youuuu!
-Ah, fast de gjorde jag juh innan jag fått allt med!
Hahaha...

Ja, man skulle kunna tro att jag kommer från blekinge...
Fy fan hur jag ser ut.
Likblek.
Hate.
Och finnar.
Bläh.
Aja.


Nu ska jag ut och skotta fram min lilla bil... Den har väl försvunnit i snömassorna skulle jag tro...


Tjing tjing!


Fjonkan - Har flätat håret idag!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Japp...! Åh har du flätat håret? Är det nästan så du ser ut som Obelix o Asterix? :D

Pussssssss!

2011-01-05 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0