Typiskt kärringar...

...lr typiskt svenskar över lag?


Varför kan inte folk vara glad för andras skull?
Varför sköter inte folk sitt och skiter i andra?
Orka hålla på som småbarn och tjaffsa...
Vilken nivå ligger dessa "vuxna" på?
Va avis på nån bara för att denne gör ett bättre jobb, är mer social, mer omtyckt?
Löjligt.
Snacka om att nåt så fjantigt kan förstöra så mkt...

Vi pratar kniven i ryggen igen...
Idioti.
Jag blir så förbannad.
Grrr....
Jag skulle kunna.........
Förbannade jävla idioter att va fega!


Jag kan lätt erkänna att jag tycker att jag gör ett bra jobb.
Bättre än många andra men absolut inte bäst.
Det är jag medveten om. Men inte fan går jag och stör mig på dom som är "bättre"!
Alla kan lära av alla.
Oavsett ålder, utbildning mm.
De är skillnad på att slicka röv och vara social och trevlig...
Rätt skoj ändå att va yngst på ett ställe och räknas som hot...
Hahahahahahaha...
Jag viker mig av skratt!

Näe fy fan.



Fjonkan - väx upp för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0