Som om en liten bit...

...av hjärtat skärs bort...

Så känns de när man står där på perrongen och ser tåget åka iväg...
Drygt som fan...
Men nu kommer vi ses om 4 dagar igen så :D

Helgen har varit lugn...
Rätt så iaf...
Har kört 25 mil sen i fredags... Yey.

Var till ikea och elidas skafferi på lördagen...
Eftersom J promt ville med till skafferiet... Då fick han ikea på köpet.
Dåligt beslut såhär i efterhand :P

Tokmkt folk då dom firade 30 år...
Vi var såklart där och hängde på låset...
Jaaa, jag hade läst fel! De va frukosten som öppnade kl 9.30...
Suck.

Tog de ja skulle ha...
Och ja jo, vi tjaffsade lite... Men de är bara för att jag är en fegis...
Men de blir inte bättre av att man höjer rösten åt mig då...
Ja hade kunnat lämna skiten och gått ut då bara...
Pinsamt.

På skafferiet gick de bra iaf...
Och på ica oxå... ;)

Ah, vi överlevde helgen...
Gjorde inte så mkt mera...
Kikade film, myste, lagade go mat...

Ah jo.. Vi tog en promenix oxå...
SJÄLVKLART drog jag på arslet... Och J stod bara där och fatta inget typ när jag låg och krawla på marken... hahaha...
Glashalt.
Våga vägra dubbskor!
...fan va jag längtar till våren och sommaren!


J har installerat nåt virusskydd på min dator som den inte orkar med... Wee... Aja, jag får väl lita på att de är bra grejer... :P


Mmmmm... Sitter och äter färsk ananas! Hur gott är inte de på en skala?!
Får mig att längta tillbaka till Aruba...

Kikade resor igår morse...
Alltså... Mexico... Lr nåt annat därikring... Skulle inte de va nåt?!
Joooo!
Men de blir antagligen Thai... Vi får la sii...
 :)

Jahapp...
Jag vaknade kl 7 idag ja... Så jag har hunnit diska, ätit frukost och ringt mvc...
Dom brukar väl aldrig svara på första försöket?!
Men de är måndag så de kanske är därför...  :)


Jaaa... Kattvakt igen då.
Ska ta och halka ut till dom... Ogillar.
Kör jag fast med bilen ja då jävlar...

Ska va kattvakt 15-18 mars oxå men då kommer dom och bor hos mig...
Bedis och Usama...
Kanske Moster måste sätta tydligare gränser den här gången? :P
Nääää... :P



Den här veckan kommer gå snabbt!
Iofs ska jag jobba men de är inte så farligt :)
Ska sova i Gävle imån för att komma iväg till Sågmyra tidigt på onsdag...
Ev att vi börjar dagen med en hotellfrulle ;)

Och på torsdag har jag bokat buss så då åker jag till J och blir där :)
Puh! Bokningen hade gått fram och jag hade fått en bekräftelse på mejlen...
Sikken tour...
Nu blev jag så klad så klad! :P


Nu ska jag hoppa in i duschen...

Sommarvärme ute! -5*!
Vi går mot varmare tider...


Fjonkan - Hola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0