I just had sex...

...va är de för låt eg?!
Hallåååå...


Helgen har varit bra... Har jobbat...
Ja, bra... Förutom alla jävla minusgrader och att bilen inte starta...  :P

Igår kom LS, Jojje och pappa hit och åt mat...
Ja gjorde lax i ugn.. Har fått pippi på de...
SÅ himla gott!
Ja, de va trevlans!

Skjutsade hem papps sen och tvättade lite...
Söndagsnöje...


Igår vare Solsidan igen och de är juh så himla roligt!
Vart får dom allt ifrån?
Och den där jävla Ove... Jag skulle kunna döda karln! Hahahaha...
:D


Men okej! Då vet jag! De är alltså OKEJ att spika upp saker kl 07.30.
Då kanske det är okej att dammsuga då oxå?
Ska välja en dag mitt i veckan...
Hehehe...


På fredag äre lööön! haha...
Äntlisch!
Undra om jag kan säga samma sak som förra månaden? Att jag hållt budgeten? :D

Jag borde säga ifrån mig min älskade reklam...
Jag hittar alltid så mkt fina och billiga grejer där som jag vill haaa... :P
Iofs så äre juh bra att de är billigt...
Nu har jag sett gardinkappor för billig peng!
Måste haaaaa! :P hahaha...


Åh! Jag vill till IKEA!
Jao... De skulle va himla skojs!
Ska kika på nätet va de är jag "behöver" :P
Nån till gardinstång och sånna vafan heter de? Ah. Skitisamma. Sånna ska jag ha :P
Ooo, ooo...

Näe nu ska jag äta frukost så att de blir tillåtet att äta lunch sen.. Fick massa mat över igår...
Lykansost de är jag de! :D



Fjonkan - Myser omkring i sin uuuuunderbara pyjamas! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0