Bullbak...

...blidde det idag efter att jag plockat ihop här hemma...

Skitnöjd över att jag typ för första gången ever diskat undan samtidigt som jag bakat...
Så himla skönt att inte ha nån disk...

...Sen kom BS med familj ;)
Vi åt pizza och smaskade bullar till efterrätt ;)

Barnen plockade fram pyssellådan och som vanligt så ligger ALLT över hela mitt stora köksbord! :)
Jag älskar kaoset som blir när mina syskonbarn är i rummet...
Jag älskar dom, till månen och tillbaka igen...
Fastän dom kallar mig "tjock och fet"
*skrattar*

Tack för besöket älskade ni! <3


...I mitt kök luktar det en blandning av vanilj och lim...
Yummie... :P



Jag vill ha sol och vår nu!
Jag är så trött på de här.. Dom säger att de regnat idag och de är juh toppen! :D
Bort med all vit skit!


Alltså. Jag har en fundering.
Vad exakt är näshår bra för?
Ja bara undrar...


Måste ta och fila lite på mitt schema oxå...
Fast de kanske får vara som det är...
De blir bara knas om jag gör mera... kanske...
Ja har till på söndag på mig så...

Om jag kanske skulle knäppa på en film?

Lr så tar jag och lägger över lite kort... roar mig med det :)
Har MASSOR med kort...
Japp...



Fjonkan - Är tacksam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0