Alla hjärtans dag...

...är till för dom som både finns på jorden och för dom som bor i våra hjärtan...

Var till Mamma nu på kvällen och skottade fram henne...
Det har kommit minst ½meter snö och INGEN har varit där...
INGEN.
Jag vet, vem är jag att dömma men de kändes extra hårt idag...
Jag blev bara så jävla ledsen...
Helt igensnöat och locket på ena lycktan låg i snömassorna...

Jag gjorde så gott jag kunde men i -15* så försöker man jobba snabbt...
Ljusen krånglade SÅKLART och fingertopparna domnade lixom bort...

Det lyser iaf ljus där i från OSS nu och den obligatoriksa nallen sitter där bredvid...


Det är konstigt att för vissa så dör folk bara och glöms bort...
Men för vissa lever de döda med oss varje dag...

Aja, de är skönt att få gråta lite...

<3


Har varit på föreläsning idag. Den va okej. Inte skitbra men okej.
Fikat var gott. Satt och irriterade mig på en del saker men men...

Jobbade kväll sen.
Första sen långledigheten.
De gick bra.

Inatt ska jag sova i min egna underbara säng för första gången sen natten till onsdag...
De ska bli underbart...
Synd bara att den är kall och tom.


Prutt.

Gonatt.

Fjonkan - suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0