Ledigheten...

...är välbehövd...

Halva semestern är slut och de känns knappt som om man varit ledig :P
Sjukt...


Helgen har varit bra...
Har inte gjort så mkt faktiskt...
Va på fest i lördags...
Idag har jag ont i hela kroppen! :D

Packade på cyklarna och for, hallå... När cyklade jag sist?! :D
Fick en cykel tappad på mitt lår = blåmärke.
Nån tramapade på min fot = blåmärke.
Äh, de ska synas att man haft skoj ;)

Igår vare slappardag med pizza och filmkik hos bästaste grannarna!
En spännande film och en gråt-film...
Ah, bra va dom!


Idag ska jag och M åka till Sthlm och shoppa!
De ska bli himla skoj!
När vi ändå är där så ska vi möta upp J oxå...
Håller en tumme för han idag då han ska på jobbintervju!


Mmmm...frukost...
Nygräddad minibaguette och oboy ;)


I veckan blir de lite sol och bad förhoppningsvis... har inte badat  ännu...
Blir antagligen sälgis med barnen :)

Ska försöka hinna med och springa på lite loppis oxå!
Igår var ingen bra loppisdag då vi kom hem så himla tidigt från festen :P

Nu ska jag lägga på ett kol.
8 kommer M och hämtar upp mig!

Tjohoooo! :P


Fjonkan - Varit vaken sen typ...5...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0