All tid med dig...

...är underbar...


Helgen har varit toppen!

J har varit här...
Fredagen tillbringade vi i soffan med lite mys...

Av lördagens alla timmar spenderade vi 11 i LS och Jojjes stuga!
Jag och LS målade vardagsrummet, jättefint blev de!
Vi gick lös som gaaalningar med maskeringstejp, täckpapp, penslar, rollrar och färg!

...Idag har jag DUKTIG träningsvärk i låren... Så pass att jag ser efterbliven ut när jag går i trappor...
Så pass att jag vill gråta för att de gör så ont!
Men träningsvärk är BRA...
Det som inte dödar en härdar en...
På torsdag ska jag bita tag i penseln och färgen igen!
SÅ himla skoj!

Går igång helt på sånt där... Sammalika när jag planerar bröllopet åt M... Kan sitta i timmar och hitta inspiration på nätet! Lätt att man fastnar...
De kommer bli SÅ bra när de är klart!
:D


Jaa... Idag har vi bara tagit det lugnt... Lagat lite mat, kikat på film...

Lämnade J vid tåget ikväll... Försenat ½timme va de med... J blev sur...
Förstår mig inte på de där... Visst att man kan bli sur för att man missar ½ timmes sömn...
Men de va tydligen inte de heller...
SJ... Dom hatar vi! :P
Hehehe...


Imån ska jag på föreläsning sedan ska jag jobba!

Nu ska jag krypa ner och vänta in mitt nu-är-jag-hemma-och-ska-sova-gonatt-sms... ;)


Förresten, Meatloaf... underskattat... Jag måste lyssna mer på den killen...
Han har fan ruskigt bra röst... Ah...


Näe... Gonatt och sov gott!



Fjonkan - Dumflinar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0