Uschanemej...

...för att vakna tidigare än va man behöver på en ledig dag...

Vaknade första gången kl 5!
Ja och andra kl 9... hehehe... Så lite sovis blev det iaf...


Såg att nån bloggare skrivit om Chokladfestivalen som kommer bli i oktober!
Den har jag hört om... Kön va så lång att den gick tvärsan över vägar och jag vet inte vad...
Kanske nåt för mina systrar? ;D
Pralinerna såg inte såå dumma ut kan ja säga!
*slickar runt munnen*


Igår efter jobbet så åkte jag hem till papps och "såg efter katterna"
Såg inte till en endaste kan jag säga... Fyllde på mat och tvättade två maskiner tvätt...
Pratade med Polisen oxå och det var givande...
Så nu vet jag deee :)

LS messade preciiiis när jag satt och åt... Dom skulle till BS och äta tacos och sa att jag skulle komma med...
Typiskt när jag satt och åt...
Men jag hängde tvätten och åkte dit iaf...
Knölade i mig en tacos... Sen så gjorde jag gojs och åt på tallriken...
Mmmm...

Bäst va iaf Jojjes kommentar: "Mäh! Molar Fjonkan så tänker jag oxå göra det!"
Saken är juh den att man inte molar när man gör sådär... lr?
De kanske man gör?
Molar då sitter man och småplockar i mat bara för att man tycker de är gott... Man tar lite och kan nästan inte sluta äta...
Gills molätandet när man äter tacos?!
Humm...

Btw: Idag luktar jag VITLÖK! ;D

Efter maten så blev det till att kika på Ensam mamma söker!
Fan va pinsamma en del är!
Ja tycker synd om dom när dom är sådär pinsamma...
Jag skulle ha skämts ihjäl, svimmat...lr börjat asgarva om en kille gjorde sådär för mig på första dejten...
Jag säger då det!
Men de är kanske pga allt de där som man gillar att kika på´t ändå? hahaha...

Rätt pinsamt när dom filmar och de säger saker om varandra...
Lr ja, tjejerna sa väl typ bara vilka dom tyckte va snygg...
Men en av killarna sa att det "ryckte till i baguetten"
Kul att kolla på avsnitten sen iaf... hahaha...
Lär följas... Alltså lär jag "snylta" på nåns tv varje söndakväll här framöver? :P
*blink blink*

Alltså...
Fy fasen va skönt att slippa ta medicin mera!
Eftersom jag inte kan svälja tabletter så blir de som ett  (ännu ett)  handikapp...
De tar tid och jag måste hålla koll på vad klockan är...
Näe, fy 17 va skönt att slippa!


...kanske man skulle kolla sitt bl.tryck igen såhär efter allt?
Fast, de känns juh som vanligt...
Undra ja hur mkt stryk mitt hjärta tog under tiden då jag va som sjukast?
bläh bläh...

Näe nu börjar min mage skrika; Fruuuuukooooooost!!!!
Lär lyda!


Fjonkan - De är farligare att köra bil... ^^


Kommentarer
Postat av: Bs

Mmmm,choklad... =)

Finns inget bättre än choklad... å Cola... ;)

2010-09-14 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0