Soooooliga...

...LEDIGA, måndag!
Välkommen! :D


Sovis till kl 9!
Underbart!

Löningsdag idag!

Och:
Syrrans och J´s bröllopsdag!
Hua va fort åren går! hehehe...
GRATTIS TILL ER!

Kul att fira bröllopsdagen i bilen påväg till fjällen^^
Lr så är de det?
Lycka att få vara med sin familj en sånhär dag!
Så måste de va!


Igår efter jobbet sooola jag...
Ah, brännde på mig... Ser ut som skit i ansiktet...
Mer än tidigare^^
Hoppas att de lägger sig...
Känner mig redan fräschare...
Behövs för mig på hösten...

Åkte till BS...
Hade en intressant konversation med min systerdotter, 4 år...
BS va ute och rökte, kom in och såg att S satt i mitt knä...
"Va gör ni då?!"
"Pratar" sa jag
Ah, hon menade att vi inte hade nå utbyte av varandra^^

Konversationen handlade om BRÖST.
Jag låg raklång i soffan och S låg raklång på mig och använde mina tuttar som kudde...
Tuttar ser ut sådär, sa S och pekade på en kudde vars ena hörn stod upp...
Gör dom? sa jag
Aaaah... sa hon
"Ah men du vet, alla tuttar ser inte likadana ut... Fjonkans och Mammas tuttar är inte likadana tex"
Näe, de visste hon... Mammas tuttar var lite mindre...
Hahahaha...
Sen använde hon sig av ordet; Pyttelilla...
Skitunge <3

Efteråt satt hon och inspekterade sina egna "tuttar"
Knäppot...
Hahaha...

M kom in och va sådär goo...
Mosters hjälp dög...
Vi gjorde ett rött och ett gult kort så att han kunde gå ut och utvisa, varna de andra grabbarna han lekte med! :D
Sen ville han ha hjälp med skon... För den krånglade tydligen jämt...
När jag åkte fick jag en bamsekram oxå.... <3

Skitungen A, han har blivit för stor för att krama moster nu...
Suck... Så har DE kommit...
Skitungen som man fick "ruska" till sömns...
Näääe, han har blivit STOR och kaxig...
Läste hans bok som han hade med sig hem från skolan och fick SÅKLART tårar i ögonen...
Omvända bokstäver och ord han har SKRIVIT själv...
Fiso...
<3

Fikade och fick håret klippt!
BS va så jävla rolig!
MAn såg på ansiktsuttrycket om de inte såg bra ut... hahaha...
Hon mätte "luggen" fram och jag kände juh att den ena va kortare än den andre...
Då rynka hon ögonbryna och så gjorde hon ett hugg med saxen så de blev lika! hahahahaha...
Lika hittade hon en hårslinga som va längre... Jaaa, och vart kom den ifrån??
Ah, för att kolla de så ryckte hon i den!
Ah, sa jag -den sitter fast HÄR!
hahaha...

Så, tillklippt blidde jag iaf och de va snillt...
Tackåhtack!


Idag ska jag betala räkningarna och sen åka till valbooo med So...
Leta kläder...
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig på fredag...
Åker på kryssning med tjejerna då!!
Oooo Oooo!! :D
Skitroligt ska de bli!!

BS sa; Du frågar ALDRIG mig om jag vill va med!!!
Anledningen till att jag inte gör de är juh att jag VET att hon ALDRIG skulle sätta sin fot på nån utav de där "flytande bordellerna" som hon så fint kallar de :)
Hahaha...

Mjahapp... Måste ta reda på diskberget idag...
Men först lite frulle tror jag...
Magen är TOM!

Yesch!


Fjonkan - Måste!


Kommentarer
Postat av: Bs

Tack så mycket!! Ja,det var faktiskt en av de bättre bröllopsdagar jag/vi haft å det är helt sant!! =)

Härlig känsla med så lyckliga barn,Melker har varit helt lyrisk i 2 dagar nu... <3

Puss påre!

2010-09-28 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0