Om jag kunde...

...plocka ur fingrarna...

Jag blir knäpp på mig själv!
Jag borde ha börjat städa för läääängesen...
Har jag gjort de? Näe...
Vad har jag gjort istället?

Inte mkt alls...

Har iofs slagit in V´s doppresent och skrivit lite i kortet...
Så det är iaf ½färdigt...
Jädrans va skoj det är att slå in presenter!
Har man bara rätt grejer så...

Jag vet att de ska slås in i tema.
Den här gången blev det såklart i blått.
Blått och silver -för det är fränt!
Inte så jättebarn-gulligt men ändå...

Älskar den där grejen som man rispar snörena med! De blir så roligt! :D
Ah, lättroade jag...
Skickade ett mms till J för att få kanske ett godkänt iaf... Men han sa inget när han ringde...
"Ah, bra" typ...
Aja, de är inte han som ska ha presenten iaf så...
Åh JAG blev iaf nöjd med resultatet... Satt ett tag och funderade på hur fasen jag skulle göra men tillslut lossnade det :)
...varför lägger man ner energi på nåt som iaf bara ska öppnas och sen slängas?
De va juh kul iaf^^
De ska bli spännande att transportera allt... hehe...


Har bestämt mig för att sluta ge bort min tid och saker till dom som inte uppskattar de...
Jag blir juh bara ledsen så... varför?
No need...


Jag har en fråga...
HUR kan de bli så mkt damm när de bara är jag som bor här?!
Sjukt... *nys* ;)


Fick mess av M tidigare... Hon undrade om jag ville gå på babyrytmik med lilla B nästa vecka för att hon jobbade...
Jag som typ aldrig hört ordet lr nån som någonsin varit på de - googla!
Jodå... De stod att man genom, sång, dans, musik och ramsor kom sitt barn närmre...
BRA. Jag kan inte ta en enda ton rätt...
Hahaha... Fick sen ett erbjudande om att följa med innan och se hur de går till...
De tyckr jag däremot ska bli skitroligt! :)
Spännande!
Första gången ever som M gör MIG nervös vad gäller barn^^
Tokfian... Lovar att uppdatera om de här ;P



Idag började dagen med att jag skruvade upp volymen och spelade låten som jag la upp här, igår...
Dansade, sjöng och bäddade rent!
Firade att jag lever... Jo men de är juh så... Förr dog folk i lunginflammation!
Kan säga att de är jävligt skönt att kunna vara som en normal människa igen...
Att kunna sova i sängen och inte i sittandes i soffan lr liggandes på golvet!
Livskvalité lr vadå?!

Okej... Jag tog en PN... Kände att ögonen inte ville vara med längre ;D

Näe... Nu så...
Vi hörs...



Fjonkan - Have you heard the news today?


Kommentarer
Postat av: Bs

Jag blev iallafall JÄTTEGLAD för min present!!!

Du är EN av mina bästa småsystrar.. ;)

Puss påre!

2010-09-09 @ 19:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0