Jag ber om ursäkt...

...till Dom som läst min blogg och tagit illa vid sig...


Jag är ingen elak dumming egentligen...
Jag antar att jag är -kalla mig en fegis - som istället för att "bråka" -skriver av mig mina aggressioner istället...
Lr aggressioner... Vad jag känner och tycker just här och nu...
Jag är inte arg jämt, men ibland såklart... Som alla andra...


Jag tar illa vid mig av att folk tagit illa vid sig.


Samtidigt så tycker jag att det är synd att man inte hojtar till och frågar, hur menade du där? - I tid...
Jag fick aldrig en chans att förklara mig...
Det kan ses orättvist i mina ögon.

Det är ingen som känner mig till 100%
Jag är hemlighetsfull... Jag släpper inte vem som helst inpå mig...
Jag pratar väldigt sällan om mig själv... Mkt därför jag skriver blogg...
För att få lufta och ventilera min hjärna...
Den behöver det...
Jag har det tufft emellanåt, precis som alla andra har ibland...

Ibland brusar jag upp...
Jag blir nästan aldrig arg på riktigt... De är långt mellan gångerna.
Jag är konflikträdd. Ja, jag tycker det är jobbigt...

Som sagt, jag är ingen dumming...
Ibland så känner jag bara att jag skulle vilja vara hårdare och tuffare än vad jag är.
Jag gillar inte att vara tyst...
Ibland så vill jag hämnas... Men skulle aaaldrig göra´t...

På min blogg använder jag mig av en hel del ironi...
Jag tycker att jag är bra på att skriva, men ibland kan det misstolkas...
Såklart. Det har hänt förut.

Jag använder mig av hårda ord när jag skriver ibland...
Skulle aldrig någonsin säga det till någon rakt ut...
De är mer ett uttryck.

Har läst en del gamla inlägg och ordet "Kåt" använder jag (nästan då tydligen) bara i positiva sammanhang.
Jag har varit kåt på en sjal, kåt på semester, kåt på bilbingo, kåt glad och lycklig...
Kåt är inget neggoord i sig. Eg.
De är väl skitbra att va kåt?
Samma här, oxå mer ett uttryck...
Folk får va kåt på vad de vill...
Och jag kanske inte är kåt på samma sak som du...
Men de lär juh accepteras från båda håll...

Fördommar.
Det har alla. Dom som säger att dom inte har det, ljuger en gnutta...
Man kan inte vara fördomsfri...
Inte helt. Mer lr mindre men inte helt.
Jag har haft fördommar om människor... Jag kan säga att flera av de som jag haft fördommar om, idag är människor jag kan ha jävligt roligt med!
Folk har säkert fördommar om mig med...

Jag tycker det är tråkigt att det nu pratas om mig på ett negativt sätt.
Alla strävar efter att vara omtyckt.
Såklart.
Ingen vill vara den som folk inte gillar...
Men man kan inte vara omtyckt av alla... Vi är alla olika och de lär accepteras det med...

Jag tänker inte neka till att jag skrivit en del som av andra ses som dumt.
Det är nerplottrat och de finns "bevis".
Det som är ristat i stenen sitter kvar där...


Så, vad har jag lärt mig?
Småsaker för mig kan vara stora saker för andra.


För övrigt så tänker jag INTE lägga ner min blogg...
Grejen är den att jag inte alltid tänker på vad jag skriver...
Det är jag och jag spyr ibland upp en massa...
Klart jag fått mig en tankeställare....


Så, jag ber om ursäkt igen.



- Fjonkan -


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Men om folk nu tar så illa vid sig så borde dom väl ge fan i att läsa din blogg? Det är DIN blogg och du får skriva precis vad du vill - det är som sagt DIN blogg och DINA åsikter.

Stå på dig och skit i vad andra säger, älskar oavsett vad ud skriver om mig - det är DINA åsikter.

Puss o kram!

2010-09-11 @ 15:34:06
Postat av: Anonym

Instämmer helt & fullt med föregående talare!!! Tragiska människor...

2010-09-15 @ 10:47:10
Postat av: marie

Bra skrivet!

2010-09-20 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0