Inte många...

...knop idag inte...

Har roat mig med att måla de som skulle målas...
Så nu är de klart...
Hela mitt V-rum ser ut som en byggarbetsplats med allt utspritt...
Inplastat, penslar, burkar...
Jag kan konsten med att stöka till...
hehe...

Imån ska jag sätta upp min hylla! Undra om de kommer bli vackert?! :D
Hoppas... Inte lika tomt i fönstret lär de juh bli iaf...
Jaa... Men eg så kan jag juh göra allt imån! Allt är juh målat så de är bara att sätta ihop allt!
Fan va trög jag är^^
Tist ;)


Laddade upp bilderna på face idag sen vi var i Furuvik...
Så himla roligt! Vilken toppendag det var!
Vilken toppensommar ;)
<3

 
  

 
 

  
  

 




Nästa vecka åker jag till J redan på torsdagen va de verkar... :)
Långhelg :)
Planerar saker i mitt huvud och glömmer bort att fråga... Jämt...
Men som tur var så hade han inget annat inplanerat så^^
Match på söndagen på hemmaplan men de kan jag stå ut med :)
Får se om jag följer med och kollar lr hur jag gör...
Skulle iofs va skoj...
Aja, vi får se...
100 veckor sen vi sågs nu... Och jag överdriver inte de minsta!
Blir så där så de spritter i mig för att jag får så mkt ideér i huvudet om vad vi ska hitta på osv...
Men vi är tydligen två i de här förhållandet så man kanske ska prata lite med J innan :P
Kanske :P
Jag är juh fröken som älskar överaskningar...
Sååå... Man vet aldrig :)

  
Överrasknings-go-frukost på ½årsdagen, tex!
Blommorna är dock mina ;)
Hihihi...

Och överrasknings-efterräten efter middagen!
Äntja kreativ så säg!^^
Hahahahahaa...

Näe men vadåå... De är kul att göra lite extra för dom man tycker om...
Så äre juh...
Just nu sitter jag och önskar att jag hade en pojkvän som är som jag ;P
Hahahahahaha... Näääääe... Ja bara skoja... (Läs de gjorde jag inte alls^^)


Näe... Om man skulle ta och plcokar bort trosorna som hänger ca 15cm från mitt ansikte?
Jaa, de är RENA och hänger på torkställningen här bredvid...
Har förvandlat sovrummet till torkrum... Va finurlig jag är...
Tss...

Sen ska jag nog ta och stänga balkongdörren... De börjar bli kallllllt...
Aja...

Nu har jag förgyllt ännu en av era kvällar^^



Fjonkan - Är så jävla omtänksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0