Förmiddagen...

...har bestått av städning, disk och fix!

Imån kommer brudarna och vi ska äta goood mat och prata skit ;)
Allt är klart... nästan... Har lite kvar att handla bara!
Lite sallad och sånt småfix...

Snart ska jag skjutsa min pappa... han ska hämta sin bil... Åh va jag hade förträngt de... :/
Suck... Tur att de är åt samma håll som jag ska åt iaf...

Ska åka till min LS ikväll!
Vi är ett gäng som ska ut och äta :)
Muuuumms!
Ska sova över där med :)
-I min takvåning i Gääävläää...
Haha...

Har varit  i Sthlm i helgen... Tyckte att jag såg hon från idol som skulle vara lite mer "gaga"
Men jag vet inte... De kan ha vart nån liking... :P

Vi va till J´s syster på fredagkväll...
Trodde att J skulle komma hem efter jobbet så vi skulle åka tillsammans med IKKE...
Han får mig att göra saker som jag aaaaldrig kunnat drömma om...
"Ta tvärbanan till Alvik så möts vi upp där"
O-o-o-o-o-keeej... :S
Hahaha...
Så sagt och gjort! De gjorde jag... Som om jag inte gjort nå annat^^
Ah... För stadsbor kanske de där är ingenting... och de är de väl eg... Men för en lanttjej är de stort... :P

I vilket fall.. Jag kom fram och missade nästan J.... hahaha... Har lagt mig till med:
"I stan ser man aldrig nån man känner"
Tänkte bara: Vem fan är de där som trängs? :P haha...

Vi åt tacos och fikade! Mumms mumms!
V fick sin doppresent med... Äntligen...
Kikade på idol, skrämde upp L sen åkte vi hem^^

Lördagen gjorde vi typ inget... tog de lugnt... ingen orkade nåt iaf...
Söndagen tillbringade vi några timmar i hallen...
Killarna hade match... Spännande som bara den va de och fröken -som inte gillar sport, höll på att vrida sig ur skinnet!
Skrek även när de blev mål... Jisses... Jag förvånar mig själv... :P
6-6 slutade det... Var helt slut efteråt.. hahaha...

Åkte hem - de va den helgen... Snabbt gåre...

Har jobbat mån-tis... Drygt att kliva upp kl 5 på måndagen... men de gick...

Idag och imån är jag helledig - de är najs...

Ah! Jag fick order om att INTE gå ut från centralen när jag kom ner...
"Dom håller på att bygga om och du kommer bara gå vilse... Och du blir juh så nervös för allt nytt"
Bara det att de fanns en BRED orange linge markerat på marken där man skulle gå...
Han har höga tankar om mig. J...
Men de va väl gulligt tänk iaf... Lr så ville han inte springa stan runt för att hitta mig... hahaha...

Jao jao...

Idag är det en väldigt höstig och fin dag... Solen skiner... Ingen värme direkt men...
Härom morron fick jag SKRAPA IS FRÅN BILRUTAN!
2 ynka grader var det ute!
Inte undra på att ja frös!
Brrrrr...

Fan... Jag är hungrig...
Vill inte äta för mkt för då kommer jag inte orka äta ikväll...
Vill inte lorta ner nåt heller för jag vill ha diskfritt imån när dom kommer...


Imorse gjorde jag nåt roligt...
Pratade med A på Facechatten!
Såå himla glad att få ett livstecken!
Fortsätter att skänka tankar och önskar lycka till med ALLT!
Envisa kämpe! ;)


Näe... vaafaan...
Är lite lätt uttråkad...
Happ...

Nu ska fröken slita sig...


Fjonkan - That´s it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0