De finns få...

...låtar som man får se där gunget till...
Vet inte vad de är med dom riktigt...
Dom behöver eg inte va bra... (Sa tjejen som aldrig fattar texterna)
Aja...
Jag har iaf hittat en till!!



Den ni :P
Aja...
De är en sån som sätter sig på hjärnan...
Nanananaaaa nanananaaaa... :D :D

Tidigare idag så åkte jag till Viken för att handla... kom på, när jag var hungrig att jag inte hade nåt hemma...
Inget jag va sugen på iaf...
Ska väl inte säga att jag kom hem med så mkt gott men korven va billig iaf! 5:-!
Värsta kapet!
haha...

Åkte till BS och fick mat i magen!
Kasslergratäng!
MUMMS!
I love!

Sen tog vi fram colan och chokladen till Halv 8 hos mig med min Idol, Helge S :D
Ah... proppmätt va ja men liiite choklad gick de allt ner...
Kl 20 började IDOL 2010!
Jihde är programledare i år igen...
Iiiinte mig emot... Men, han har fan blitt GRÅHÅRIG i skägget!!
Hualigen!
Kanske dom skulle ha anställt killen från Gävle som sökte förra året som va en KOPIA av Jihde? :P
Oooo... HAHAHA...
Aja, ska sluta dreggla nu iaf :P

Tyckte kvällens program inte bjöd på så mkt flopp utan mest flipp...
Jag gillar floppar mera :P
Skadeglad... hehehe...
Och VARJE år så sitter jag och BS där och säger hur jääääävla bra VI hade sjungit om VI varit med...
Skulle inte fårvåna mig om de dyker upp på mitt jobb och vill att jag ska provsjunga efter att nån tipsat om mig! :D
Ah, vad skulle jag sjunga då?
Haaaaaan har öööppnat pääärleeepooooorten, såååå att jag kan komma iiiiiin!
-Den går för fulla muggar på jobbet... Arbetsskada!
Ersätt mig! Nu! Genast! :P
Hehe...
Idol imån igen - BÄNKAD! :D
WOOOHOOO!

Såg för övrigt att Idol-Clara som sjöng på LS bröllop, har gått och blitt Ace of Base-Clara :P
De ni! :D
hehe...
Kul för henne! :)

Fan. Låten finns på hjärnan...
Hörde för övrigt en låt jag inte vet va den heter, på idol... i bakgrunden... Irriterande...
Den är bra! Aja...

Nu ska jag krypa ner och vänta på mitt gonatt-sms från J...
Alltid ;)



Fjonkan - Glad såhär på kvällen! <3


Kommentarer
Postat av: Bs

Lugn,bara lugn.. Jag ska tipsa juryn om dig nästa år!! Tips på låt; "leende guldbruna ögon"?? ;)

Puss påre! <3

2010-09-08 @ 06:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0