Är det friskt...

...att vakna kl 07 när man får sova till minst kl 09??


De har varit kallt inatt...
Så kallt att jag frysit...
De va därför ja vaknade... Bland annat...
Typiskt...


Alltså.
Vad är det med fåglar som tjuvkikar in på mig?
Nu kan ja juh säga att jag är tacksam för att de inte va en kråka denna gång...
De va en såndär med gul mage... Gulmagad fågel-jävel^^
Talgoxe...
VA VILL DOM??


Va över till Ma och Mi igåår...
Tjejerna hade blivit så stora och så förändrade!
De va två helt andra bebisar...
Stooora tjejer nu...
Mummsade glass och kikade på idol...
Kikade på nätet idag då jag inte orkade va vaken och se vilka som gått vidare...
Min favvo hänger kvar!
Alice! Ooo Ooo! :D


Imån kommer LS och papps hit och äter tacos med mig :)
(Så jag slipper bli kallad TRAGISK)
Gott ska de bli... Har fått dille på tacos...
De va typ den första maten jag åt efter lunginflammationen och SOM jag åt!
Hahahaha...
LS och jag ska sooola efter det... och sen ska jag packa väskan och färga håret...
JA JAG VET ATT JAG INTE BORDE BS...
Men lite snygger vill man va på resan juh...
Vet fortfarande inte vad jag ska ha för kläder på mig...
DRYGT.

Måste handla idag oxå...
Men de hinner jag juh eftersom jag är vaken APTIDIGT...
Jao jao...


Då så...
Nöjd med de...


Fjonkan - Ser snart i kors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0