Wak(n)a...

...wak(n)a!


Hur gör jag?! Kan inte sova länge... Åldern? :P


Gårdagen var mysig!
Tillbringdes hos BS tillsammans med alla andra...
LS kom med nybakta bullar på kanelbullens-dag... Mummsiii!
Sen så chipsade vi och kikade tv...
Visade J det jag filmat på båten oxå^^
Fan va jag önskar att jag kunde lägga upp de! hahaha... Vilken kille alltså! :D


Idag: Jobb efter sammanlagt, 5 dagars ledighet... Typ... Jobbade halvdag i torsdags och så börjar jag juh kl 13 idag såå.. nästan... :P


Att ta de lugnt på fm är sååå skönt!
Sitta invirad i täcket och småmysa/vakna till...


Ah! Jag ska då aldrig mera köpa pyttipanna... Så fruktansvärt bläigt...
Potatisen gick att äta men de andra... ne ne...
Haha...


Jag är som Nacka Forum... Lätt att åka till men svår att lämna^^
Kom hiiiit! Helst igår... Men på fredag går oxå bra...
O-o-o-oooo!!

Ser kallt ut ute idag...
Kallt inne med för den delen!

Näe, om man skulle lägga sig och mysa lite till...?
Så får de bli!



Fjonkan - Mysig av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0