Uppstigning...

...kl 9.35...

Staaackars mig ;P
Hehehe...

Ah, började dagen med att vika undan all tvätt jag inte orkade vika igår utan bara kastade av ställningen för att sedan hänga på nytvättad tvätt... igen...

Var till pappa igårkväll och tvättade, kikade på halv 8 med Helge Skog och finissade ikapp...
Humor!
Sen kikade vi på Bonde söker... Jisses så pinsamt!
Jag skämdes så jag höll på att krypa ur skinnet!
Stundvis satt jag med en filt över huvudet, så jobbigt tyckte jag att det var!
Och pappas kommentarer om hur folk såg ut...
Den bästa kommentaren...lr iaf den som är mest sann:
"Jag kommer bli precis som farfar!"
Oooo... Han kan glömma att jag följer med honom ut bland folk när han blir gammal...äldre!
Jag utsätter mig inte för det igen ;)
Hehehe...

Såg att Grey´s började igår så de blev mkt tvtittande..
Jag vill oxå ha kanaler!
Suck...
Känns som om jag får välja mellan att ha tänderna försäkrade lr ha kanaler...
De är såna här gånger man skulle varit sambo^^
Aja... Jag väljer att försäkra tänderna - ni som tvekade på mitt beslut...


Näe, jag ska ta och fixa klart här hemma...
Je kommer på em/kvällen och vi ska mysa och äta KINAMAT!
Som jag har längtat! :D
...efter båda då såklart! ;)


Tjupp tjupp! :D



Fjonkan - Har varit sugen i flera veckor nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0