Svampjakt...

...i ThorsSkogarna...

Jädrar! Vi kom hem med mer än en halv icakasse...
Synd att ingen av oss äter svamp! XD

Va ut med grannen, grannens mamma och grannens barn och grannens mammas och grannens gemensamma vän...^^
Så, hur många var vi?! :P

Skönt med friskluft...
Gick där i skogen och lalla... åt lite blåbär... Trampade på svampar jag inte såg...
Njöt!

Nu ligger en liten del av bytet på mitt köksbord för att torka upp lite innan de ska rensas och förvällas...torkas?
Ah jag vet inte va ja ska göra med de än...


Har ätit korv med bröd och kikat lite på förkväll...
Aptråkigt... Satte mig här istället...

Ah just de... Sitter här och funderar vad jag är i för månad...
Ser ut som 5-6e ...
Suck.
November är snart här.
DÅ ska jag ta tag i de...
Ja måste...
Känns inge roligt alls...
Kläder är aptråkigt...
Jag ÄLSKAR leggings-tunika-modet men hur kul är de?
Jag vill komma i snyggjeansen och se ut som folk igen!
November... Varför vänta så länge?
Ja ska nog ner på gymmet nån kväll... Tidig morron... Ah de ska jag fasen!

Jahapp...
Dee va dee...

Idag har jag beställt en grej på nätet...
Nåt jag hittade av en slump bara...
Billigt, bra och roligt!
-Näe - Ingen dildooo!
...varför tänker NI alltid snuuuusk? :P


Alla som är kär i mig, räck upp en hand! :D
Flummo.
Ja borde kanske sova?! :P

Ne nee...


Fjonkan - Huuuumoooor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0