Kinamaten

...va en höjdare!

Så var även sällskapet!
Massa prat och fniss!
Kul! :)

Skönt att jag fick städat idag...
På söndag kommer hemtjänsten och putsar mina fönster^^
Jag har betalt i en kålpudding så :P



Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now...



Rätt fränt att man är så säker ändå...
Imponerad...


Hua... jag börjar verkligen bli trött i ögonen...
-Trots sovisen...
Ska snart bädda upp - ja, för jag har bäddat sängen! ;P

De enda jag gillar när de börjar bli mörkt ute är att jag får tända ljus och mysa inne...
Ja... När jag har sällskap...


Jag tror på ödet.
Lr gör jag det?
I vissa fall så.
I andra fall vet jag att det måste ha blivit nån miss...
Haha... Invecklat...
Struntprat...


Idag har Frölander opats!
Allt hade gått bra och jag är så glad för hennes skull!
Snart är hon i baddräkten igen!
Hejja hejja! :D


Ah... Igår efter jag varit hos pappa skickade jag en sån här symbol till honom:

<3

ALLA människor vet vad det är och vad det betyder... -Trodde jag ja...
Jag fick ett sms tillbaka:
"Va?"
Jag: "Vrid tfn ett halvt varv till vänster"
Pappa: "Ett hjärta eller ett arsle??"
Jag: "Jaa, välj själv!"
Pappa: "Ja tack så jävla mycket!!"

Hahaha...
Han är rolig ibland... :)
<3


Tack för den här dagen!
Mot nästa!


Fjonkan - Obegriplig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0