Julklappsdax...

...jo, det börjar bli tid för det oxå!

Dagarna bara rusar förbi... Men jag står juh stilla?

I år blir det inte speciellt svårt att hitta nåt till mina systrar...
Skönt de iaf! 
Törs fan hoppa över ikeatofflorna för då blir jag ännu mera hatad än vad jag är i dagsläget ;P
Ooops, sorry BS om jag avslöjade din julklapp^^

Har faktiskt 2 julklappar klara redan... I år är jag tidig!
Lr ja, vi får se... 1 klapp är iaf klar! :P

Sen är 1 till klar... i huuuvää! :P

Pappa? Vad köper man till en pappa?
Ska han få samma som förra året, en fet smäll? :P
Näe... De löser sig...

Men J då? Ett par kallingar och en rulle strong? :P hahaha...
Ni ser, jag är FULL i ideér!
Hahahaha...

Jag är så jädrans kreativ så nog hittar jag på nåt allt! :D
Kanske....Kaaaanskeeee får man med sig J ut i Sthlmstad för att glo lite julklappar...
Men då ska det va december, snö, rosiga kinder och vantar på händerna...
Myyys!

...skulle vilka se det ALLA pratar om...
NK´s julskyltning...
Men... Vad är väl en bal på slottet :P

Åh!
Jag känner att jag längtar lite efter julen ändå!
(även om jag blir tvungen att jobba hela jävla helgen)

Familjen, maten, marshalltändningen med BS, Kalle och TOMTEN!
Paltkoma i soffan...

Satt och kollade på ljusstakar idag på jobbet och hos BS...
Om jag hinner imån så ska jag svänga in på elkedjan och köpa en ny lampa till min Nusnäs-stake som kattrackar´n hade ner förra året...
Bedajävel... Kom hem... :´(

Känns konstigt att inte ha Farmor med oss...
Hon firar jul med Farfar i år... <3
Vi firade jul i hennes säng förra året...
Vi öppnade klapparna där och kikade på nån julkonsert...
Och jag klippte av mig håret när jag eg skulle klippa upp ett snöre... haha...
Tuffen... <3

Julen betyder olika för alla.
Jag förknippar den med mys. Nu.
Förut förknippade jag den enbart med stress och press.
För att jag ville att allt skulle vara som det alltid varit...
Men de blir aldrig som förut...
På 6 år har vi förlorat 3 personer som skulle ha suttit vid bordet...
Ändå gillar jag julen...
<3 <3 <3


Fjonkan - Saknar så det gör ont <3


Kommentarer
Postat av: Bs

Hmmm... Ja,IKEAtofflorna hör ju liksom till precis som allt annat vi har/gör på julafton...

Jag saknar oxå massor...

<3 älskar <3

Puss

2010-10-26 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0