I brist på annat...

1. Vem är du? Mig själv, oftast^^
2. Attityd: Har jag nån sån?
3. Ålder: 26½
4. E-post: Har 2st
5. Stjärntecken: Oxe
6. Jag kommer från: Sverige
7. Jag bor: Ensam i en 2a
8. Mentalitet:
9. Civilstatus: Särbo...haha va fjantigt de lät! ;P
10. Hemsida: Facebook? :P
11. Mac eller PC?: PC
12. 1024*768 eller 800*600?: ...?
13. Internet Explorer eller Netscape?: Explorer
14. Din bästa egenskap:
15. Din sämsta egenskap:
16. Husdjur: Har dammråttor emellanåt...
17. Familj: En pappa, en ÄnglaMamma, en äldre syster med man och barn. En yngre syster med man.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Höger hand
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Ögonen

20. Jag sover: Aldrig på rygg och behöver göra det mins 6 timmar...
21. Djur jag är lik: Iiingen aning... fråga min lillasyster!
22. Tror du på något? "Spöken"
23. Frisyr: Håret är långt och slitet^^
24. Hårfärg: Blond men blonderad
25. Ögonfärg: Brun
26. Längd: 156½
27. Vikt: 10 kg för mkt, minst!
28. Skostorlek: 36-37
29. Gillar: Mina små fötter!

30. Ogillar: November
31. Favoritmat: Tacos
32. Favoritglass: Vaniljglass
33. Favoritdessert: Allt som är sött!
34. Favoritpizza: Kebebpizza
35. Favoritdryck: Vatten
36. Gillar du godis? Absolut!
37. Isåfall vilken sort? Choklad!
38. Min favoritdrink: Nån mjölkdrink isf...
39. Min favoritfilm: Blah...va svårt!

40. Min favoritdag: Alla lediga
41. Min favoritklädesplagg: Mjukisbyxor
42. Min favoritbok: Ingen speciell
43. Min favoritmusik: Svårt...
44. Min favoritlukt: J´s parfym
45. Min favoritblomma: Rosor
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis? Näe, min Mamma va ingen kändis... Tror ja^^
48. Senast köpa skiva: Minns inte när ja köpte en skiva sist...
49. Senast film på bio: Kommissarie Späck tror ja...
50. Bästa låten i världen: Skkitsvårt juh...
51. Senast lästa bok: Säkert nån spännande som handlade om mord och blod...
52. Favoritförfattare: C.Läckberg
53. Skriver du dagbok? Jag bloggar...
54. Bästa årstiden: Sommaren.
55. Älsklingsfärg: Grön
56. Skulle aldrig ta på dig: Päls
57. Vad ville du bli när du var liten? Vuxen
58. Blev du det? Svårt att säga...
59. Brinner för: Mina älskade syskonbarn
60. Sportbil eller familjebil? Skulle inte kalla min polo för nåt av de
61. Katt eller hund? Gillar båda
62. Har du nån nojja? Jag tar aldrig tidningen som är först när jag ska köpa den...
63. Fobier? Vill inte känna på äckliga djur och kryp...
64. Deppig eller glad? Både och...
65. Politiskt insatt? Ikke
66. Värdesätter du ärlighet? Absolut
67. Brukar du dra ”vita lögner”? Ibland så...
68. Är det ok med vita lögner? Ja ibland...
69. Känner du en mytoman? Tror itne det...
70. Har du pojkvän/flickvän? Yes ;)
71. Är du kär? :)
72. Hur tidigt stiger du upp? Beror på om jag ska jobba lr inte... Oftast morronpigg så rätt tidigt...
73. Är det bra eller dåligt? Både och...
74. Vem/vilka vet mest om dig? Dom som läser min blogg...
75. Gillar du att slåss eller? Näe!
76. Vad har du på dig just nu? Ett täcke...
77. Vad ska du göra ikväll? Jobba
78. När var du senast riktigt full? 2 veckor sen?
79. Är du seriös? Ibland
80. Hur många handväskor äger du? Svårt att säga... Har inte räknat!
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1
82. Hur många biologiska syskon har du? En hel och en halv men den halva är som en hel.
83. Isåfall, vad heter de? Anna och Madde
84. Hur många timmar sover du per natt? Beror på när jag lägger mig och när jag ska upp...
85. Vem är snyggast i världen? Den som inte anser sig själv som snygg...
86. Vad är du allergisk mot? Inget va ja vet...
87. Ska du duscha idag? Gör jag varje dag!
88. Vad är det för veckodag? fredag.
89. Vad är det för datum idag? ingen aning. De är oktober iaf!
90. Vad gör du nästa år? Svårt att säga... men antagligen nåt jag gillar!
91. Är du likgiltig? -
92. Hårdrock eller synth? Inget av de?
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? På landet...
94. Har du utländska föräldrar? Näe... Men jag undrar ibland om pappa kommer från en annan planet^^
95. Gillar du att laga mat? Ja ibland
96. Märkeskläder eller secondhand? Inget av de!
97. Hur många par skor har du? Har inte räknat!
98. Är du sexuellt frustrerad? Inte för tillfället.
99. Vem är snällast just nu? Inte jag iaf...
100. Var har du ont? Ingenstans idag...
101. Använder du hårspray: Ibland.
102. Kan du stå på händer? Näe! haha!
103. Favoritsåpa?: Kikar inte så mkt på tv
104. Är du vidskeplig? Näe...
105. Favoritserie: Som sagt, kikar inte på tv så ofta...
106. Gillar du seriehjältar? Näe?
107. Hur många Nina känner du?  En lite halvt...
108. Vad tycker du om idrott? De är väl bra för dom som utövar det^^
109. Gillar du att fotografera? Absoluut!
110. Gillade du Moulin Rouge? Tror inte jag sett...
111. Salt eller socker? Mest socker... lite salt!
112. Kollar du på sport? Om jag blir tvingad^^
113. Om ja, vad? Sist såg jag en innebandymatch...
114. Tränar du? Näe men jag borde...
115. Om ja; vad: Blir gymmet när/om ja tränar
117. Gillar du ketchup? I lagom mängd på pasta
118. Sushi eller hamburgare? Hamburgare.
119. Små eller stora bokstäver? Stora i början av meningen och små resten...
120. Blyga eller framåt killar/tjejer?: En blandning är alltid bäst!
121. Är du bra på att måla? Halvbra?
122. Vad har/hade du mvg i? Projektarbetet + nått mera...
123. Vad har/hade du ig i? Inget...
124. Är du blyg? Ja ibland...
125. Favorilaget? Har inget...
126. Gillar du konst? Allt barn målat!
127. Favoritmålning? Alla barnteckningar!
128. Vilket museum var du på senast? Jisses... och de ska jag komma ihåg? Naturhistoriska? Hette de så? :P
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Ooo... Jag är inte så äventyrlig av mig!
130. Har du åkt luftballong nångång? Aldrig!
131. Om inte; skulle du vilja det? Kanske...
132. Har du utövat nån extremesport? All sport för en otränad är extremsport^^
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Hål i öronen...
134. Vem är den hurtigaste personen du känner? Oj.. Nån på jobbet säkert!
135. Använder du smycken? Jaa...
136. Ska du se Spindelmannen 2 på bio? Nej!
137. Sommar eller vinter? Sommar!
138. Är du glad nu? Ja är fan nyvaken...
139. Var du glad igår? Ja de va jag!
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Eh... Ja...?
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Alla dummingar!
142. Kaffe eller the? Inget av de!
143. När grät du senast? Förra helgen...
144. Sexigaste kroppsdel: Fråga nån som hittat den!^^
145. Om jag vore en färg: Nån neonig!
146. Jag har kysst: Många grodor men bara en prins!
147. Sexuell läggning: Hetero.
148. Jag har: En finne ovanför ögonbrynet i skrivande stund...
149. Barn: Är söta och såna vill jag ha i framtiden!
150. Bästa plats på jorden: Där dom jag älskar finns!
151. Pluggar och vill bli: Pluggar inte...
152. Jobbar och önskar jag kunde sluta: När jag ska sluta och inte 5 minuter senare...
153. Person jag alltid kommer att vara kär i: ?!
154. Vem krossade mitt hjärta: Vad krossade mitt hjärta heter de....
155. Politiker jag älskar: Absolut ingen!
156. Barnprogram jag hatar: Typ Karlsson på taket!
157. På min fritid: Gör jag det som faller mig in!
158. Men vill: tex resa mer om bara pengarna fanns!
159. Om sex månader: fyller jag år!

160. Jag samlar på: Inget...
161. Min värsta ovana: -
162. Min bästa ovana: -
163. Kändis jag skulle vilja vara: Hahaha!
164. Kändis jag skulle vilja vara med: ?!
165. Jag ångrar att jag inte: Jag ångrar mig sällan...
166. Jag blir glad av: Överraskningar!
167. Jag blir förbannad av: Djurplågeri
168. Min bästa raggningsfras: Jag raggar aldrig!
169. Drömjobb: Ett välbetalt som jag älskar?

170. Om jag fick 10 miljoner: Skulle jag resa och shoppa!
171. Jag var 12 år gammal då jag förlorade: Mitt elfte år..?
172. Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon: Döda någon jag tycker om.
173. Största hemlighet: Berättar jag aldrig!
174. När ingen ser mig: Kan jag ibland peta näsan! :D
175. Nära-döden-upplevelse: Humm... Njäe... Nå sånt har jag nog inte varit med om vad jag vet!
176. Mitt livs bästa ögonblick: Kommer nog komma i framtiden!
177. Bok och låt jag önskar jag hade skrivit: -
178. Mitt bästa partytrick: Kan stoppa mitt långa hår innanför trosorna om jag böjer mig bakåt^^
179. Bästa tekniska uppfinningen: Datorn? Mobilen?

180. Levande begravd eller levande kremerad: Sånt där drömmer jag mardrömmar om! Inget!
181. Jag kommer till himlen /helvetet: Ja, helst till himlen...
182. Brott jag begått: Har nog snattat nån gång och jag kör alltid för fort!
183. En sak jag stulit från en kompis: Man stjäl inte av folk man känner!^^
184. Jag har knarkat: Aldrig!
185. Om Ja: -
186. Konstigaste platsen jag har haft sex på: Har inte sex på konstiga platser
187. När var första gången och med vem: För det var juh SÅ intressant att veta...
188. Hur många jag har haft sex med: Inte så värst många...
189. Gruppsex: Aldrig.

190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Njäe?
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Om dom varit snygg så! ^^
192. Ok, ärligt, hur många har du haft sex med: Som om jag räknat? :P
193. Favoritställning: Måste man välja en?
194. Jag har använt sexleksaker: Jag är nog den enda jag vet som inte gjort det...
195. Vilka: Som sagt, inga.
196. Antal one-night-stands jag har haft: ...?
197. Jag har betalat för sex: Jag har aldrig betalat men det låg en femma i sängen en gång^^
198. Det kostade: :D
199. I min umgängeskrets har jag haft sex med: Har ingen umgängeskrets^^

200. Könssjukdom: Aldrig haft nån..
201. Vilken: Ingen...
202. Från vem: Ingen...
203. I min umgängeskrets vill jag helst ha sex med: Om jag måste välja.... ^^
204. Jag har varit otrogen: Näe... För de är nåt jag avskyr!
205. Mot vem: -
206. Med vem: -
207. Min konstigaste sexuella upplevelse: ?!

208. Beskriv dig själv med tre ord: Ironisk, snäll och halvromantisk! :P
209. Har du nån gång varit deprimerad: Ja...
210. Känner du någon som varit/ är deprimerad: Jaa, de är inte så ovanligt..
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: Självklart!
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Det har jag nog...
213. Vad gjorde du då: Vi umgås inte längre...
214. Vad innebär självinsikt för dig? Att man vet vad man själv klarar av och inte..
215. Har du bra självförtroende: Emellanåt så...
216. Älskar du livet: Oftast!
217. Hur ser du på framtiden: Ljust :)
218. Kan du laga mat? Är väl sådär lagom bra på det!
219. Vad har du för humor: En barnslig och sjuk...

220. Har du en bästa vän: Japp
221. Hur träffades ni: Av en slump
222. Hur länge har ni varit vänner: Jättejättelänge...
223. Har du varit på IRL- träff? Ja..
224. Har du fått vänner via webben? Nja... Jo...
225. Hur och varför började du med hemsida? Har ingen hemsida -
226. Läser du? I perioder så...
227. Om ja; vad? Dagstidningen, böcker...
228. Favoritpapperstidning: AB
229. Favoritveckotidning: Humm...

230. Mobiltelefonen betyder för dig: I den bor människor jag behöver!
231. Vad har du i din handväska? Alldeles för mkt skit, hittar aldrig det jag ska ha!
232. Har du körkort? Jajjemen!
233. Hur många uppkörningar gjorde du? en, såklart! :P
234. Vart det dyrt? Tror hela mitt kort gick på 11 så de va rätt dyrt ja...
235. Bil? Japp!
236. Drömmer du? Om!
237. Om ja; minns du dina drömmar: Ibland!
238. Tror du på nåt övernaturligt? Jaa...
239. Om ja; vad: "spöken"

240. Om inte; vad anser du om övernaturliga ting? -
241. Röker du?Absolut INTE!
242. Om ja; varför slutar du inte? -
243. Spara eller slösa? Jag vill spara men slösar nog...
244. Har du investerat pengar? Näe...
245. Spelar du sällskapspel? Jättegärna!
246. Favorispelet? Typ, med andra ord!
247. PS2: Äger ett ja...
248. Dataspel: Är jag inte så mkt för längre...
249. Favoritsemesterställe: "Hemma"



Aja... jag är inte så jävla spännande...

Fjonkan - Snodde listan från nån tidigare^^


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Jag kan minsann tala om vad du ser ut som för djur :) du ser ut som en såndär liten gnagare som fyller kinderna med mat, typ jord-ekorre MEN jag älskar dig min lilla gnagare <3

2010-10-15 @ 22:34:16
Postat av: emelie

herregud.. jag sluta läsa vid 100 ! hur orkaru.. :p

2010-10-16 @ 21:39:02
URL: http://mittirielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0