Huvudvärk...

...på en LEDIG dag...

INTE okej!
Speciellt inte när man vaknar med den...

Kommer från nacken, tänderna och ögonen...
Ah. Man kan ha sån huvudvärk... Jag kan... ^^



Har drömt en massa konstigt...
Att pappa och LS skulle sova kvar hos mig och J i Sthlm på 16kvadrat...
Vansinne lixom^^
Kommer ihåg att jag blev irriterad på LS för att hon inte förstod att det inte finns några avstånd i Sthlm...
Sen krånglades det med nycklar... Jaa, för det finns juh bara en på riktigt...
Rätt va de va så hamnade jag på någon sorts tävling i luft/vatten?
Några i publiken hade vita kläder på sig och ville absolut inte spänna fast säkerhetsbältena då dom var skitiga^^
Sammanhängande och inte alls nån knasig dröm... lr hur? :P


BS: Jag ÄGER inpackning men jag är så dålig på att bli packad! :D

Fryser gör jag oxå... Borde kanske sänga mig i duschen så jag ev tinar upp?
Rätt bra idé...


Igår när jag kom hem från jobbet var jag astrött...
Åt och sen la jag mig för en PN... som blev en låååång sån...
Vaknade av att pappa ringde och sa att han helst ville byta däcken på min bil när det var ljust ute...
Så jag pallrade mig upp ur sängen... Illamående...
Kändes som om jag skulle kräkas när jag kom ut på parkeringen...
Bläh.

Packade in vinterdäcken och i 8 km fick jag lyssna på 4 däck som låg och gned sig mot varandra...
Skweeeeeek... skweeeeeeek...
Brrr... Otäcka ljud!

Stannade till efter kl 22 nångång... kikade på tv....

Innan det fick jag en snabblektion om pelletsbränna´n oxå...
Pellesch... -Som Farfar sa :)
Så nu är det tänkt att jag ska kunna den...
Det ska tittas i rör, ev knackas lite på rör, vridas på strömbrytare, vridas på samma strömbrytare igen, lyssna...
Funkar det inte så får man göra samma sak...
Fast min pappa gjorde en specialare med nå kontakter... Men DET fick jag inte lära mig!
Ja just, jag fick vrida på nån annan liten svart grej oxå... ajaaaa...
Jag tycker inte om tekniska grejer och jag tycker ABSOLUT INTE om den där källaren!
Det var annat förr när allt var...levande...
Men nu ska jag iaf vara där på dagtid så det borde gå bra...

Är kattvakt i helgen.


Fan jag har ont i min vänstra tumme...
Inflammationsgrejs... Skönt... Nööö...

Nu ska jag tinas upp!

Känns konstigt att va ledig en fredkväll... Faktiskt...
Riktigt najs... Händer sällan... Typ aldrig. Aldrig om man ska jobba helgen...
Känns de som iaf...


Rätt skoj att Stockholmarna fick vitt på marken/hustaken INNAN vi!
När det snöade här så flög det bara några flingor.. Inget som syntes på marken och låg kvar...
Hahaha... Vem bor eg i Norrland?! *retas*


Näe, jag fryser ihjäääl!
Dusch!


Fjonkan - Räknar ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0