Det får duga...

...nu...

Städningen får lov att vara klar...
Torka golv får bli en annan dag :P

Hittade dock en dammgömma som jag missat typ jämt tydligen...
Där bodde Mr Spider...
Han bor inte där längre kan jag säga... Moahahahaaaaa! ;D
haha!


Min kung och stadsminister önskar kyckling till middag ikväll så jag lär ta fram och tina det... :)
Gott! Bra val lär jag säga!

Badrummet är skurat nu... Badkaret fick sig en omgång... likaså handfatet och tottoletten...
Bläh.
Haha... Alltså... De är jag som använder de där till ca 98% men jag tycker iaf att de är halväckligt...
Hahahaha...


Bläääh... Disken kvar...
Musik på så går de undan... lr?
Tycker synd om de som ev hör mig sjunga...
Iofs så sjunger jag bara med i refränger jag tycker att jag kan...
Hahaha...

Ajaaa... Kl är 12...
Blir en apelsinlunch lr nåt...

Aaaaayooo...
*sjunger*


Haha... lämnar de här nu...


Fjonkan - Älskar att gnyla! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0