Bikinitider...

...-jajjemen!

Det är det alltid! :D

De var eg inte meningen att jag skulle kika bikini idag... Men ni vet... Man sitter på face och plötsligt poppar det upp en annons på höger sida...
Sällan man hittar bikinis man gillar.. Ja, och i rätt stl...

Sen så är de juh såhääär...
Juh större rattar - desto mer tyg = dyyyrt... Lr nåt?
Kan juh tycka att det är orättvist att vissa kan hitta bikinis på h&m för under hundralappen...
Jag gav 800:- för min förra... Ah, för båda delarna... Hutlöst!
Speciellt när den inte höll så länge...

Hittade några snyggiga som jag skulle kunna tänk mig...

 

 

Den första bikinin är jag typ KÄR i!
Den andra gilla jag färgen...
Den tredje SKA jag köpa...
Den fjärde skulle jag vilja kunna ha! :P

Riktigt snygga! Lr, ja... Jag är inte så kinkig... ;D

Vilken gilla ni bäst?
Har ni nå tips på sidor där man kan hitta stora storlekar?
Ge mig! :D



Fjonkan - Längtar till semestern!!


Kommentarer
Postat av: emelie

den första va fin, men resten ser lite tantiga ut.

2010-10-24 @ 01:19:16
URL: http://mittirielife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0