Tiden tickar på...

...och idag är det 6 år sen min Mamma blev en Ängel...

Jag saknar nå så oerhört.
De går inte att beskriva.
Lika jobbigt varje år.

Hur hade mitt liv sett ut om jag fått ha henne kvar?
Jag tänker på henne så fort de sker förändringar i omgivningen...
Nya parkeringar på Hofors... Träd som huggs ner efter Hoovägen... Som om Mamma hade brytt sig i de lixom...
Man blir påmind om förändringar som hon missar...

Men de är väl just det, tiden tickar på....
Den står inte still som man trodde att den skulle göra...
Stoppa klockan! STOPPA KLOCKAN sa jag!
-Den lyssnade inte...


Jag är skör men ändå så håller jag ihop.
På nåt konstigt vis.


Jag har inte varit någon bra tjej dom senaste dagarna.
Jag har gett skit till folk som absolut inte förtjärnar det.
Jag har sårat.

Jag skulle ha låst in mig, dragit ur alla kontakter och stängt av mobilen.

Varit så svag att jag gråtit i bilen påväg till jobbet.
Fixade inte ens att lyssna på musik...

Jag står upp men på ostadiga ben.
Imorgon är en annan dag...



Älskar och Saknar Dig Mamma!
<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: emelie

<3<3<3<3<3

2010-11-30 @ 00:38:37
URL: http://mittirielife.blogg.se/
Postat av: Moster

Din mamma å min ÄLSKADE syster.Är så glad att jag han tala om hur mycket jag älskade henne,även om det var dagen före så tror jag hon hörde mina ord.Å jag VET att hon är med mig ofta.Saknaden är SÅ STOR.

2010-12-07 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0